چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

سهام مخابرات آماده ارائه در بورس شد

  تاريخ:بيست و دوم خرداد 1387 ساعت 11:22   |     کد : 1077   |     مشاهده: 697
به گزارش صنعت نیوز، رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد : با دستور مستقیم رئیس جمهور برخی مشکلات و موانع حضور شرکت مخابرات در بورس برطرف شد.

به گزارش صنعت نیوز،  رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد : با دستور مستقیم رئیس جمهور برخی مشکلات و موانع حضور شرکت مخابرات در بورس برطرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز،  غلامرضا حیدری کرد زنگنه در همایش مدیران مخابرات ، کارگزاران بورس ، شرکتهای سرمایه گذاری و سهامداران برای معارفه شرکت مخابرات برای حضور در بورس گفت : در جلسه ای که امروز ( سه شنبه ) با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، اقای احمدی نژاد شخصا رفع مشکلات حضور شرکت سهامی  مخابرات در بورس را پیگیری کردند و اکنون هیچ مشکلی برای این حضور نیست.

رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد : یک سال فعالیت سنگین برای حضور مخابرات در بورس انجام شده است و هم اکنون با شفاف سازی حساب ها و تفکیک مباحث حاکمیتی و تصدیگری ، امکان حضور این شرکت در بورس آماده شده است.

وی وضع کنونی بورس را فرصتی طلایی برای سرمایه گذاران دانست و افزود : تا سال آینده سهام شرکت های بزرگ دولتی با بازده خوب و سوددهی بالا در بورس عرضه خواهند شد و این فرصت برای سرمایه گذاران به خصوص داخلی ، فرصتی طلایی است .

کرد زنگنه با پیش بینی رشد 5 برابری ارزش سهام شرکت های بزرگ دولتی پس از عرضه اعلام کرد : 2 پالایشگاه بزرگ اصفهان و تبریز در ماههای آینده و 15 واحد پتروشیمی و بانکهای صادرات و ملت نیز تا پایان سال وارد بورس خواهند شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت : ارزش بورس کشور تا چند ماه آینده و پس از عرضه های شرکت های بزرگ دولتی به بیش از 70 میلیارد دلار خواهد رسید.

http://www.sanatnews.ir/News/1/1077
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است