سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سازمان راهداري :

72 ميليون مسافر تابستان با ناوگان جاده اي جابجا مي شوند

  تاريخ:بيست و هفتم خرداد 1387 ساعت 13:59   |     کد : 1304   |     مشاهده: 575
به گزارش صنعت نیوز، مدير کل دفتر حمل کالا و مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور از آمادگي ناوگان عمومي جاده اي براي جابجايي 72 ميليون مسافر در تابستان خبر داد.

به گزارش صنعت نیوز، مدير کل دفتر حمل کالا و مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور از آمادگي ناوگان عمومي جاده اي براي جابجايي 72 ميليون مسافر در تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، شهرام آدم نژاد امروز در نشستي با خبرنگاران با اشاره به ظرفيت جابجايي 90 ميليون مسافر با ناوگان عمومي جاده اي کشور گفت : تمهيدات لازم براي ارائه خدمات مناسب به مسافران از جمله فعاليت کشيک هاي شبانه روزي در پايانه هاي مسافربري ، هماهنگي با نهادها و تشکل هاي مرتبط و نظارت مستمر " مبدا تا مقصد" بر فعاليت ناوگان از جمله برنامه هاست.

اين مقام مسئول با بيان اينکه تابستان گذشته 63 ميليون و 600 هزار مسافر با ناوگان عمومي مسافرت کردند ، گفت : پارسال در مجموع 464 ميليون مسافر و 554 ميليون تن کالا با ناوگان بار و مسافر کشور جابجا شدند.

آدم نژاد نوسازي 8038 دستگاه سواري کرايه ، 2235 دستگاه ميني بوس و ميدل باس ، 976 دستگاه اتوبوس و 4161 دستگاه کاميون را از اقدامات سال 86 در بخش نوسازي ناوگان عمومي اعلام کرد و گفت : امسال نيز 6750 دستگاه سواري کرايه ، 4 هزار دستگاه ميني بوس و ميدل باس ، يکهزار دستگاه اتوبوس و 25 هزار دستگاه کاميون در برنامه نوسازي قرار دارد.

مدير کل دفتر حمل کالا و مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور افزود : هم اکنون 420 هزار راننده در ناوگان باري و مسافري کشور فعال هستند و طرح هاي بيمه و بيمه تکميلي ، توسعه سلامت شغلي و آموزش رانندگان از دو سال قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/1304
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است