سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

مردم مراقب کلاهبرداران حرفه اي در زمينه رهن و اجاره مسکن باشند

  تاريخ:بيست و نهم خرداد 1387 ساعت 14:32   |     کد : 1389   |     مشاهده: 571
به گزارش صنعت نیوز، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ در مورد فعاليت برخي کلاهبرداران در پوشش بنگاه املاک در فصل تابستان هشدار داد.

به گزارش صنعت نیوز، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ در مورد فعاليت برخي کلاهبرداران در پوشش بنگاه املاک در فصل تابستان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، ، سرهنگ عباسعلي محمديان گفت : شهروندان حين تنظيم قرارداد براي رهن و اجاره منزل مراقب کلاهبرداراني که در پوشش بنگاه املاک کلاهبرداري مي کنند ، باشند چرا که به تازگي عده اي کلاهبردار حرفه اي با تاسيس دفاتر مشاور املاک براي همدستان خود منازل مسکوني را با مبلغ رهن پايين و اجاره بالا اجاره مي کنند.

محمديان افزود : اعضاي اين باندها سپس اين منازل را با رهن بالا و اجاره پايين به شهروندان اجاره مي دهند و پس از گرفتن مبلغ رهن ، بنگاه را تعطيل و از محل متواري مي شوند.

وي گفت: متاسفانه اين کلاهبرداري بيشتر در مناطق فقير نشين و حاشيه اي شهر رخ مي دهد و ضرورت دارد کساني که براي خريد،رهن و اجاره منزل به بنگاه هاي املاک مراجعه مي کنند، به بنگاه هايي که در اين حرفه داراي سابقه طولاني هستند و يا اينکه از سوي اهالي محل مورد تاييد هستند، مراجعه کنند.

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ توصيه کرد: شهروندان در حين عقد قراردادها حتما مدارک پروانه کسب و عضويت صاحب بنگاه در صنف اتحاديه املاک را مشاهده کنند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/1389
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است