جمعه 31 فروردين 1403

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دکل حفاری ۵۲ فتح

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دکل حفاری ۵۲ فتح
  تاريخ:دهم فروردين 1401 ساعت 11:10   |     کد : 246119   |     مشاهده: 1415
به گزارش صنعت نیوز،مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دکل حفاری ۵۲ فتح شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی اهواز بازدید کرد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دکل حفاری ۵۲ فتح شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی اهواز بازدید کرد.

علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به‌ همراه حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، در ششمین روز از سال ۱۴۰۱ در دستگاه حفاری ۵۲ فتح حضور یافت و ضمن تبریک سال نو به کارکنان، از بخش‌های مختلف دکل بازدید کرد.

پس از بازدید از دستگاه حفاری، نشستی با حضور معاونان، مدیران و تعدادی از متخصصان هر دو شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افق روشنی را برای صنعت نفت در سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی کرد و گفت: امید است با همت و تلاش جهادگونه کارکنان بتوانیم در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: فعالیت‌های شرکت ملی حفاری ایران، مهم، اساسی و نقش کلیدی در فرآیند تولید دارد، بنابراین ارتقای شاخص‌ها، آماده به‌کار بودن ناوگان، کار بر اساس برنامه زمان‌بندی، بازسازی و نوسازی دکل‌های حفاری، به‌کارگیری راهکارها به‌منظور افزایش بازده و کیفیت‌گرایی از انتظارهای این شرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران از توانمندی و دانش فنی بالایی در حوزه خدمات تخصصی صنعت حفاری و حفر چاه‌های نفت و گاز برخوردار است، گفت: این شرکت باید جایگاه خود را در بازار صنعت حفاری کشور بیش از پیش تقویت کند تا به‌عنوان یک شاخص ارزیابی شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، نیز ضمن ابراز خشنودی و قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جمع تلاشگران این صنعت گفت: هم‌گرایی و همکاری برای خودکفایی و تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت نفت در سر فصل برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

وی با تشریح فعالیت‌ها، برنامه‌ها و تنگناها، به سوابق درخشان همکاری بین متخصصان دو شرکت در چهار دهه گذشته اشاره کرد و افزود: این شرکت برای حضور بیشتر در پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب آمادگی کامل دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران هدف راهبردی متخصصان صنعت نفت را خوداتکایی، استقلال و اعتلای کشور عنوان و اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، بازسازی ناوگان و تجهیزات حفاری، برنامه‌ریزی به‌منظور کاهش انتظارهای، کارآمدی و افزایش بهره‌وری، صدور خدمات فنی و مهندسی و پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت از مهم‌ترین اهداف کیفی در سال جاری است.

در ادامه این نشست، معاونان و مدیران شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

http://www.sanatnews.ir/News//246119
Share

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دکل حفاری ۵۲ فتحبازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دکل حفاری ۵۲ فتح
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است