تاکید وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل هرچه سریعتر راهآهن بصره- شلمچه
|
وزیر نفت: اقتصاد اسرائیل رو به فروپاشی است
|
رفع ۷۲۵ نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی
|
وزیر نفت: پالایشگاه جمعآوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح میشود
|
افزایش ۱۸ میلیون لیتری تولید بنزین در دولت سیزدهم
|
ریالی از صندوق خسارتهای بدنی بابت رفع نقاط حادثه خیز تامین نشد
|
پیشبینی ۱۷ میلیون مسافر نوروزی در کشور
|
بذرپاش: تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس نداریم
|
اوجی: مشکلی در تامین بنزین در تعطیلات عید نخواهیم داشت
|
اوجی: افزایش تولید گاز ایران در سالهای تحریم ۲ برابر میانگین جهانی بود
|
اوجی: فضای همکاری ایران و روسیه در عالیترین سطح است
|
وزیر صمت، بر تقویت همکاری میان کشورهای در انتظار عضویت در سازمان تجارت جهانی تاکید کرد
|
ساخت بیش از ۴۱۸ هزار واحد مسکونی روستایی در دولت سیزدهم
|
شنبه 1 ارديبهشت 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی بررسی شد
تاريخ:بيست و سوم فروردين 1401 ساعت 10:38
|
کد : 246388
|
مشاهده: 971
به گزارش صنعت نیوز، چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
به گزارش صنعت نیوز،
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی در نشست بررسی چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت که دیروز (۲۱ فروردینماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی بهعنوان یکی از مهمترین مدیریتهای شرکت است زیرا عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانوادههای آنها مرتبط است و کوچکترین خللی در تأمین رضایتمندی کارکنان سبب میشود عملکردش تحت تأثیر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مهمترین مأموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینههای رفاهی، ورزشی، فرهنگی - هنری، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تأمین خودرویی و ماشینآلات در پشتیبیانی از فرآیند عملیات است که شایسته است این مدیریت برای تحقق مأموریت خود همه تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی، همچنین تأمین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانوادههای آنان بهعنوان یک مدیریت سرآمد تلقی شود.
در این نشست رؤسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامهها، چالشها، نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها پرداختند.
http://www.sanatnews.ir/News//246388
برچسب ها :
مدیرعامل
,
شرکت پایانه های نفتی
,
چالش ها و مشکلات
,
مدیریت خدمات پشتیبانی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
علت مرگ پلنگ دنا اعلام شد
بازدید معاون میراث فرهنگی کشور از عمارت مسعودیه
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
آخرين اخبار
۲ حفار غیرمجاز آثار باستانی در مازندران دستگیر شدند
تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
میزبانی ضعیف تایلندیها در برگزاری جام ملتهای فوتسال آسیا
صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد
افزایش ۵۴ درصدی ترانزیت جاده ای در سال ۱۴۰۲
تجربه رشیدپور از مواجهه با ۱۲ مدیر برای گرفتن مجوز و ماجرای خبر فوتش
رایزنی وزیران خارجه آمریکا و قطر با محوریت تحولات منطقه
ادامه حملات در کرانه باختری
مراسم رژه ارتش برگزار شد
کمیته ملی المپیک درخشش کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
ضرغامی: ایران از ایکوم و ایکوموس خارج نشده است
دفترچه انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری منتشر شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز