پنج شنبه 30 فروردين 1403

جابه‌جایی ۶ دکل حفاری و ۱۷ میلیون لیتر سوخت برای پشتیبانی از تولید

جابه‌جایی ۶ دکل حفاری و ۱۷ میلیون لیتر سوخت برای پشتیبانی از تولید
  تاريخ:يازدهم ارديبهشت 1401 ساعت 09:16   |     کد : 256832   |     مشاهده: 723
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ۶ دکل حفاری از سوی ناوگان عملیات ترابری سنگین این مدیریت جابه‌جا شد.
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ۶ دکل حفاری از سوی ناوگان عملیات ترابری سنگین این مدیریت جابه‌جا شد.
 
امیر بصیری با تشریح عملکرد این مدیریت در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ افزود: در این مدت افزون بر جابه‌جایی دکل‌ها که متعلق به مناطق نفت‌خیز جنوب بود، ۱۷ میلیون لیتر سوخت نفت گاز دکل‌های حفاری و لوله مغزی سیار نیز از سوی این مدیریت حمل و ارسال شد.
 
وی گفت: همچنین ارسال بیش از ۹۵۰۰ تن لوله جداری و حدود ۴۶ هزار تن مواد شیمیایی به دکل‌های حفاری و دستگاه‌های لوله مغزی سیار و تأمین و ارسال بیش از ۵۳ میلیون لیتر آب آشامیدنی و آب خام دکل‌های حفاری، دستگاه‌های لوله مغزی سیار و تأسیسات شرکت نفت و گاز مارون از دیگر فعالیت‌های این مدیریت در نیمه دوم پارسال به شمار می‌آید.
 
سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: در ۶ ماه دوم پارسال خدمات ارائه‌شده در واحد ماشین‌آلات سیار ساختمانی شامل انواع دستگاه‌ راه‌سازی و بالابرنده، کمپرسور هوا، موتور جوش و مولد برق به واحدهای ستادی و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابع هزار و ۷۱۱ دستگاه بوده است.
 
بصیری افزود: بخش عملیات ویژه خطوط لوله شامل تعمیرات هات‌تپ، بورینگ و لوله‌بُر ۱۲۹ دستگاه به شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خدمات ارائه شده است.
 
وی گفت: در این مدت افزون بر ۷۲۲ هزار و ۲۷۴ نفر هزار جابه‌جایی کارکنان واحدهای بهره‌برداری، خانوادگی و مدارس انجام شد و ۵۲۹ دستگاه خودرو به اردوهای دانش‌آموزی، راهیان نور و مناسبت‌های مختلف اختصاص یافت.
 
سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب انجام ۱۰ هزار و ۲۳۴ مورد تعمیرات اضطراری و تعمیرات عمومی، ۱۵ هزار و ۲۸۵ مورد تعمیرات بازرسی فنی دوره‌ای خودروها و ماشین‌آلات، ۱۲ هزار و ۵۴ مورد بازرسی فنی دوره‌ای خودروهای شرکتی و استیجاری، ۹ هزار و ۷۴۵ مورد انجام تعمیرات عمومی و ۱۹ مورد بازسازی کامل خودروها را از فعالیت‌های این مدیریت در مدت پیش‌گفته اعلام کرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/256832
Share

جابه‌جایی ۶ دکل حفاری و ۱۷ میلیون لیتر سوخت برای پشتیبانی از تولیدجابه‌جایی ۶ دکل حفاری و ۱۷ میلیون لیتر سوخت برای پشتیبانی از تولید
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است