پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
معاون فنی و اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران شهرک‌های جدید مطرح کرد؛

روند اجرایی ساخت ۷۰۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در چهار سال

روند اجرایی ساخت ۷۰۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در چهار سال
  تاريخ:چهارم تير 1401 ساعت 08:43   |     کد : 267875   |     مشاهده: 1177
به گزارش صنعت نیوز نیوز، معاون فنی و اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران شهرک‌های جدید گفت: این شرکت هر سه ماه ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی را آغاز و در طول چهار سال ۷۰۰ هزار واحد را به متقاضیان تحویل می‌دهد.
به گزارش صنعت نیوز، معاون فنی و اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران شهرک‌های جدید گفت: این شرکت هر سه ماه ساخت ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی را آغاز و در طول چهار سال ۷۰۰ هزار واحد را به متقاضیان تحویل می‌دهد.
 
معاون فنی و اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران شهرکهای جدید گفت : ساخت 100 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن هم اکنون در مرحله پی ریزی و اسکلت بندی است و تا دو سه هفته آینده ساخت 100 هزار واحد دیگر طرح در این شرکت آغاز می شود . به گفته آقای چاغروندی سهم شرکت مادر تخصصی از 4 میلیون مسکنی که قرار است دولت سیزدهم تا چهار سال آینده بسازد ، 700 هزار واحد است که هر سه ماه عملیات ساخت صد هزار واحد آن در شرکت مادر تخصصی عمران شهرک های جدید آغاز می شود .

http://www.sanatnews.ir/News/1/267875
Share

روند اجرایی ساخت ۷۰۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در چهار سالروند اجرایی ساخت ۷۰۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در چهار سالروند اجرایی ساخت ۷۰۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در چهار سال
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است