شنبه 1 ارديبهشت 1403
وزیر راه و شهرسازی:

باید عرضه و تقاضای مسکن را متعادل کنیم

باید عرضه و تقاضای مسکن را متعادل کنیم
  تاريخ:سوم مرداد 1401 ساعت 14:19   |     کد : 268469   |     مشاهده: 835
به گزارش صنعت نیوز، 31 هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن امروز در یزد کلنگ زنی شد.
به گزارش صنعت نیوز، 31 هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن امروز در یزد کلنگ زنی شد.

وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات ساخت ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد، گفت: باید عرضه و تقاضا را در حوزه مسکن متعادل کنیم.
 
امروز آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن و نخستین مسکن کارگری در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد به تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آغاز شد.
 
وزیر راه و شهرسازی که به‌صورت ویدئوکنفرانسی در این مراسم حضور داشت، ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران اجرای این طرح گفت: به صورت میانگین در کشور ۵۰ درصد درآمد خانوار‌ها صرف مسکن می‌شود، لذا مسکن، مهم‌ترین مؤلفه تاثیرگذار اقتصادی در زندگی مردم است.

آقای قاسمی خطاب به مسئولان استانی در یزد، گفت: امیدوارم با همین سرعت که کار را شروع کرده‌اید با همان سرعت هم آن را تمام کنید.

در استان یزد ۱۰۸ هزار و ۶۷۱ متقاضی در ۶ مرحله ثبت نام کردند که ۸۶ هزار و ۱۵۵ نفر حائز شرایط اولیه شدند و پس از پالایش‌ها ۴۲ هزار و ۸۷۵ نفر تائید نهایی شدند.
 
هم اکنون تعداد کل متقاضیان ۳۶ هزار و ۲۱۹ نفر است که امروز عملیات ساخت ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در ۲۰ شهر استان و در مساحتی حدود ۲۴ هکتار آغاز شد.

باید عرضه و تقاضای مسکن را متعادل کنیم
 
نخستین طرح مسکن کارگری در تعداد ۲۵۰۰ واحد، ۲۰۰ واحد مسکن محرومین، ۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی و بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن ویلایی از جمله طرح‌هایی است که مشمول عملیات اجرایی امروز می‌شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/268469
Share

باید عرضه و تقاضای مسکن را متعادل کنیمباید عرضه و تقاضای مسکن را متعادل کنیم
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است