پنج شنبه 30 فروردين 1403
مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید

افتتاح بخشی از واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید کشور در هفته دولت

افتتاح بخشی از واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید کشور در هفته دولت
  تاريخ:هشتم مرداد 1401 ساعت 13:18   |     کد : 268574   |     مشاهده: 929
به گزارش صنعت نیوز، سرعت‌بخشی به طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت است، بخش عمده‌ای از واحد‌های باقیمانده مسکن مهر امسال تحویل می‌شود.
به گزارش صنعت نیوز، سرعت‌بخشی به طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت است، بخش عمده‌ای از واحد‌های باقیمانده مسکن مهر امسال تحویل می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در مرحله نخست اجرای نهضت ملی مسکن، تولید ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید فعال است که شماری از واحد‌های یک طبقه آن ماه آینده در هفته دولت افتتاح می‌شود.

آقای جعفری در بازدید از شهر جدید عالیشهر بوشهر افزود: با توجه به وعده رئیس جمهور برای ساخت چهار میلیون مسکن در قالب نهضت ملی مسکن و تاکید رهبر معظم انقلاب در این زمینه، به شرکت عمران شهر‌های جدید و دیگر دستگاه‌های مرتبط تکلیف شده تا با شناسایی و حل مشکلات، واحد‌های مسکونی گام نخست با سرعت قابل توجهی ساخته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسائل مربوط به پیمانکاری و بانکی، قرارداد‌های مشارکتی و تک سندی کردن اراضی از مسائلی است که حل آن در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید کشور گفت: علاوه بر واحد‌های مسکونی گام نخست نهضت ملی مسکن، برخی از طرح‌های مسکونی متوقف و نیمه کاره نیز در کشور وجود دارد که فاقد متقاضی بوده و در این دوره که ثبت نام متقاضیان صورت گرفت، سرعت‌بخشی به آن‌ها در دستور کار قرار گرفته تا بزودی افتتاح شوند.

آقای جعفری درباره تعهد سنواتی این شرکت برای تکمیل واحد‌های مسکونی طرح مسکن مهر، گفت: در شهر‌های جدید حدود ۶۰ هزار واحد باقیمانده داریم که هنوز تحویل داده نشده و حدود ۲۰ هزار واحد نیز تحویل شده، اما مراحل و امکان بهره برداری آن برای گیرنده فراهم نبوده است که بخش عمده‌ای از این واحد‌ها امسال تحویل می‌شود و مابقی در تابستان آینده به اتمام می‌رسد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/268574
Share

افتتاح بخشی از واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید کشور در هفته دولتافتتاح بخشی از واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید کشور در هفته دولت
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است