جمعه 31 فروردين 1403
کشتی آزاد جوانان جهان در صوفیه

امشب‌: رقابت ایران و آمریکا برای قهرمانی

امشب‌: رقابت ایران و آمریکا برای قهرمانی
  تاريخ:بيست و ششم مرداد 1401 ساعت 13:02   |     کد : 269031   |     مشاهده: 716
به گزارش صنعت نیوز، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از امروز در صوفیه بلغارستان ادامه یافت.
به گزارش صنعت نیوز، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از امروز در صوفیه بلغارستان ادامه یافت.

نتایج و برنامه کشتی گیران ایران به این شرح است:

وزن ۶۱ کیلوگرم:

آرمین حبیب زاده دیوز در دور اول استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی ۱۱ - ۰ میکیتا آبراموف از اوکراین را ضربه فنی کرد. حبیب زاده در دور یک چهارم نهایی در دیداری نزدیک ۱۳ - ۱۱ از سد بوزاکیس از آمریکا گذشت و در دور نیمه نهایی ۳ - ۰ حمزه آرسامیرزایف از فرانسه را برد و در دیدار فینال امروز به مصاف یوتو نیشی اوچی از ژاپن می‌رود.

وزن ۷۰ کیلوگرم:

حسین محمد آقایی دیروز در دور نخست ۳ - ۱ بگیجون کولداشف از ازبکستان را مغلوب کرد و در دور یک هشتم نهایی با امتیاز عالی ۱۴ - ۴ مارسل ناگی از مجارستان را شکست داد. سپس در دور یک چهارم نهایی ۷ - ۹ از میچل مسنبرینک از آمریکا شکست خورد و با راهیابی این حریف به فینال، آقایی به جدول رپشاژ رفت و امروز در دور دوم این جدول با امتیاز عالی ۱۲ - ۲ کانات رحیم بکوف از قرقیزستان را شکست داد و در دیدار رده بندی با هایک پاپیکیان از ارمنستان روبرو می‌شود.

وزن ۷۴ کیلوگرم:
عرفان الهی دیروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی ۵ - ۴ از سد آلکساندر فاکوندو از آمریکا گذشت. الهی در یک چهارم نهایی ۵ - ۱۰ از ساگار جاگلان از هند شکست خورد و با شکست این حریف در نیمه نهایی الهی حذف شد.

وزن ۸۶ کیلوگرم:

عارف رنجبری دیروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی ۱۱ - ۰ ژولین ایوانوف از بلغارستان را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی ۰ - ۱۰ برابر رحیم ماگامادوف از فرانسه ضربه فنی شد و با صعود این حریف به فینال، رنجبری به جدول بخت مجدد رفت که امروز در دور اول این جدول استراحت می‌کند و در دور دوم به مصاف آنگلوس کوکلاریس از یونان می‌رود.

وزن ۹۲ کیلوگرم:

امیرحسین فیروزپور دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی ۱۰ - ۰ ساتوشی میورا از ژاپن را ضربه فنی کرد. فیروزپور در دور یک چهارم نهایی هم با همین نتیجه کریشتین آنگیال از مجارستان را پشت سر گذاشت و در نیمه نهایی ۱۰ - ۰ عدلان ویشخانوف از فرانسه را ضربه فنی کرد و در فینال امشب به مصاف اندرو مارگیشویلی از گرجستان می‌رود.

وزن ۱۲۵ کیلوگرم:

امیررضا معصومی دیروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک چهارم نهایی با امتیاز عالی ۱۴ - ۴ مراب سلیماناشویلی از گرجستان را ضربه فنی کرد و در دور نیمه نهایی با امتیاز عالی ۱۱ - ۱ نیکولاس فلدمن از آمریکا را شکست داد. معصومی امشب در دیدار فینال با ماهیندرا گایکواد از هند روبرو می‌شود.

- پیش از این در ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری به مدال طلا رسید، در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدی نژاد جوان، ۷۰ کیلوگرم حسین محمدآقایی و ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا به مدال برنز دست یافتند و در ۶۵ کیلوگرم محمدرضا شاکری نهم شد.
* رده بندی مدالی در پایان روز نخست:
۱- آمریکا ۲ طلا ۱ نقره - برنز
۲- جمهوری آذربایجان ۱، ۱ -
۳- ایران ۱ - ۳،
۴- ازبکستان ۱ - -
- تا کنون ۱۱ کشور مدال گرفتند.

رده بندی امتیازی پایان روز نخست:
۱- آمریکا با ۸۴ امتیاز ۲- ایران با ۷۴ امتیاز ۳- هند با ۶۰ امتیاز ۴- جمهوری آذربایجان با ۵۵ امتیاز ۵- گرجستان با ۴۵ امتیاز ۶- ترکیه با ۴۲ امتیاز

http://www.sanatnews.ir/News/1/269031
Share

امشب‌: رقابت ایران و آمریکا برای قهرمانی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است