جمعه 31 فروردين 1403

ظرفیت سیستم‌های رادیویی باندهای فرکانسی در میدان‌های زاگرس جنوبی ۲۵ برابر شد

ظرفیت سیستم‌های رادیویی باندهای فرکانسی در میدان‌های زاگرس جنوبی ۲۵ برابر شد
  تاريخ:بيست و ششم مرداد 1401 ساعت 14:53   |     کد : 269039   |     مشاهده: 848
به گزارش صنعت نیوز،احمد رجبی، مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در این ‌باره گفت: ارتقای ظرفیت سیستم‌های رادیویی با هدف دسترسی به همه امکانات ارتباطی شامل اطلاعات شبکه داخلی، برقراری ویدئوکنفرانس و امکان ارسال تصاویر دوربین‌های مداربسته با سرعت بالا در مناطق عملیاتی پارسیان، نار و کنگان، دالان، بندرعباس و ستاد شیراز انجام شد.
به گزارش صنعت نیوز، احمد رجبی، مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در این ‌باره گفت: ارتقای ظرفیت سیستم‌های رادیویی با هدف دسترسی به همه امکانات ارتباطی شامل اطلاعات شبکه داخلی، برقراری ویدئوکنفرانس و امکان ارسال تصاویر دوربین‌های مداربسته با سرعت بالا در مناطق عملیاتی پارسیان، نار و کنگان، دالان، بندرعباس و ستاد شیراز انجام شد.
 
وی با اشاره به ظرفیت لینک‌های قدیمی که تنها برای انتقال خطوط تلفن کاربرد داشت، افزود: با تمهیدات اندیشیده‌شده ظرفیت لینک‌های قدیمی که پیش‌تر در حدود ۸ تا ۱۶ مگابایت برثانیه بود، اکنون به حدود ۱۰۰ تا ۴۳۰ مگابایت بر ثانیه رسیده است.
 
مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یادآور شد: شرح نیاز ارتقا و تعویض سیستم‌های رادیویی ۳۶ ایستگاه مخابراتی در میدان‌های عملیاتی پیش‌گفته به‌همت اداره مخابرات ستاد تهران و بهره‌گیری از نظرات کارشناسی اداره فاوای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تهیه و اجرایی شد.
 
رجبی در ادامه افزود: از نکات قابل‌توجه در اجرای این پروژه، می‌توان به سود و صرفه اقتصادی، بهره‌گیری از دانش فنی و تخصص نیروی انسانی کارآمد درون سازمانی و به‌کار نگرفتن مشاور و ناظر برای طراحی دوباره و نظارت بر اجرای پروژه، اشاره کرد.

وی در پایان تصریح کرد: پروژه مشابهی هم‌اکنون در مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با مشارکت مخابرات ستاد و فاوای غرب در حال اجراست.

http://www.sanatnews.ir/News/1/269039
Share

ظرفیت سیستم‌های رادیویی باندهای فرکانسی در میدان‌های زاگرس جنوبی ۲۵ برابر شد
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است