چهارشنبه 29 فروردين 1403

غرق شدن یک تبعه افغانستان در دریای رامسر

  تاريخ:بيست و هفتم مرداد 1401 ساعت 15:42   |     کد : 269044   |     مشاهده: 475
ایرنا: فرماندار شهرستان رامسر گفت: چهار تبعه افغانستانی حوالی ساعت ۲۰ چهارشنبه با هم برای شنا وارد دریای منطقه میانحاله این شهرستان شدند که ناآگاهی به خطرات شنا در منطقه ممنوعه منجر به غرق شدگی و فوت یک جوان ۲۴ ساله افغان به نام “خالد محمدی” شد.

یک جوان تبعه افغانستانی هنگام شنا در منطقه شنا ممنوع دریای منطقه میانحاله شهرستان رامسر (مازندران) غرق شد و جان باخت.

این حادثه شامگاه چهارشنبه در منطقه شنا ممنوع ساحل میانحاله در کتالم و ساداتشهر از توابع رامسر رخ داد.
 
فرماندار شهرستان رامسر در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: چهار تبعه افغانستانی حوالی ساعت ۲۰ چهارشنبه با هم برای شنا وارد دریای منطقه میانحاله این شهرستان شدند که ناآگاهی به خطرات شنا در منطقه ممنوعه منجر به غرق شدگی و فوت یک جوان ۲۴ ساله افغان به نام “خالد محمدی” شد.
 
ابراهیم شیرود عشوریان توضیح داد: نیروهای امدادی با حضور به موقع موفق شدند سه نفر از آنان را نجات و از خطر مرگ حتمی نجات دهند، ضمن اینکه یکی از آنها به دلیل وخامت حالش به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر منتقل شده و بر اساس آخرین پیگیری ها حال وی رو به بهبودی است.
 
عشوریان با بیان اینکه در تمامی مناطق ممنوعه شنا در رامسر تابلوی خطر و شنا ممنوع نصب شده است، افزود: مسافران و گردشگران باید از شنا در فضاهای ممنوعه به شدت پرهیز کنند.

از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد هشت نفر بر اثر غرق شدگی در دریای رامسر جان خود را از دست دادند، که چهار نفر از اتباع خارجی بودند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/269044
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است