پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای ارائه گزارش پیشرفت سامانه ملی املاک و اسکان

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای ارائه گزارش پیشرفت سامانه ملی املاک و اسکان
  تاريخ:دوازدهم مهر 1401 ساعت 10:58   |     کد : 270324   |     مشاهده: 616
به گزارش صنعت نیوز، وزیر راه و شهرسازی بر تلاش وزارتخانه برای رفع مشکلات تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان‌های شمالی تاکید کرد.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر راه و شهرسازی بر تلاش وزارتخانه برای رفع مشکلات تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان‌های شمالی تاکید کرد.

رستم قاسمی در حاشیه برگزاری نشست مشترک مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت راه و شهرسازی در محل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد: برخی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ نگرانی‌هایی در خصوص پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن، پیشرفت سامانه ملی املاک و اسکان و سایر بخش‌های مسئولیتی وزارتخانه در بخش‌های حمل و نقل هوایی، پرواز‌ها و سامانه‌های جاده‌ای داشتند که در خصوص تمامی موضوعات بحث و تبادل نظر شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مقرر شد تا در نشست آتی در وزارت راه و شهرسازی، اطلاعات کامل تر در خصوص پیشرفت بخش‌های مختلف و مورد سوال در اختیار نمایندگان قرار بگیرد.همچنین مقرر شد تا در خصوص رفع نواقص احتمالی در زمان تعیین شده در توافق با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اقدام لازم صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن هم گفت: اکنون عملیات اجرایی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن شروع شده و اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دیگر نیز آماده بارگذاری است.

به گفته آقای قاسمی، برای تامین اراضی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دیگراز طرح نهضت ملی مسکن، جلسات کمیسیون ماده ۵ و جلسات شورای برنامه ریزی استان و شورای عالی شهرسازی و معماری برگزار شده است.

وزیر راه و شهرسازی درباره مشکلات تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان‌های شمالی هم گفت:بخشی از مشکلات تامین اراضی باقیمانده مربوط به اراضی کشاورزی است که در استان‌های شمالی قرار دارند. وی بر تلاش برای رفع موانع موجود در تامین اراضی در استانهای شمالی و اجرای طرح تاکید کرد.

http://www.sanatnews.ir/News//270324
Share

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای ارائه گزارش پیشرفت سامانه ملی املاک و اسکانآمادگی وزارت راه و شهرسازی برای ارائه گزارش پیشرفت سامانه ملی املاک و اسکان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است