شنبه 1 ارديبهشت 1403
مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات بیش از ۳ هزار واحد در آینده نزدیک

برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات بیش از ۳ هزار واحد در آینده نزدیک
  تاريخ:بيست و هفتم آذر 1401 ساعت 12:28   |     کد : 272342   |     مشاهده: 470
به گزارش صنعت نیوز، ۱۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن زنجان در دست احداث است.
به گزارش صنعت نیوز، ۱۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن زنجان در دست احداث است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان از اجرای بیش از یکهزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در شهر‌های زیر یکصد هزار نفر جمعت استان خبر داد.

رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن زنجان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان به ارایه توضیح پرداخت و گفت: تا کنون حدود یکهزار و ۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر یکصد هزار نفر جمعیت استان شروع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: برنامه ریزی شده تا ۳ هزار و ۲۲۳ واحد دیگر نیز توسط بنیاد مسکن در استان آغاز و وارد فاز عملیاتی و اجرایی شود.

خواجه‌ای پیشرفت فیزیکی واحد‌های نهضت ملی آغاز شده در استان را متفاوت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی واحد‌های آغاز شده بین ۱۶ تا ۹۵ درصد است.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که بخشی از این واحد‌ها توسط بنیاد مسکن احداث خواهد شد. مقرر شده است تا بنیاد مسکن در شهر‌های زیر یکصد هزار نفر جمعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را برعهده بگیرد که در تمامی استان‌های کشور این طرح در حال اجراست.

http://www.sanatnews.ir/News/1/272342
Share

برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات بیش از ۳ هزار واحد در آینده نزدیکبرنامه‌ریزی برای آغاز عملیات بیش از ۳ هزار واحد در آینده نزدیکبرنامه‌ریزی برای آغاز عملیات بیش از ۳ هزار واحد در آینده نزدیک
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است