چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون خبر داد؛

آغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران

آغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران
  تاريخ:سی ام آذر 1401 ساعت 13:09   |     کد : 272448   |     مشاهده: 617
به گزارش صنعت نیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: فاز اول ساخت طرح نهضت ملی مسکن تیران در مرحله سفت‌کاری قرار دارد.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: فاز اول ساخت طرح نهضت ملی مسکن تیران در مرحله سفت‌کاری قرار دارد.

سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران به تعداد ۳۸ واحد آغاز شده است.

کاشفی افزود: این تعداد واحد در قالب هشت بلوک با زیربنای چهار هزار و ۱۱۶ مترمربع و به روش اسکلت بتنی ساخته می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: میزان تسهیلات این تعداد واحد مسکونی ۱۱۴ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین مابقی اراضی مورد نیاز این طرح در شهرستان تیران و کرون الحاق ۴۰ هکتار اراضی به محدوده شهری در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون همچنین گفت: حدود پنج هزار نفر در شهرستان تیران و کرون متقاضی بهره‌مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن بودند و در سامانه اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط نهایی شناخته شدند.

وی با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اجرای این طرح اذعان داشت: در حال حاضر فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران به تعداد ۱۴۶ واحد در قالب ۳۹ بلوک در دست اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون افزود: اجرای اسکلت این میزان از پروژه اتمام یافته و در مرحله سفتکاری قرار دارد.

http://www.sanatnews.ir/News//272448
Share

آغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیرانآغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیرانآغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است