پنج شنبه 30 فروردين 1403
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

رشد ۱۱.۵ برابری تهیه طرح‌های هادی روستایی در سیستان و بلوچستان

رشد ۱۱.۵ برابری تهیه طرح‌های هادی روستایی در سیستان و بلوچستان
  تاريخ:سی ام آذر 1401 ساعت 13:09   |     کد : 272449   |     مشاهده: 392
به گزارش صنعت نیوز، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۵۵ طرح هادی در سالجاری در این استان تهیه و بازنگری شد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۵۵ طرح هادی در سالجاری در این استان تهیه و بازنگری شد.

مصطفی بیک مداح، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۵۵ طرح هادی در سالجاری در این استان توسط این نهاد تهیه و بازنگری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با جهش قابل توجه رشد ۱۱.۵ برابری را نشان می‌دهد.

بیک مداح افزود: طرح هادی روستایی شامل ساماندهی و اصلاح بافت موجود روستا است و گستره آن نیز منازل و مناطق مسکونی، تجاری، کشاورزی و سایر نیازمندی‌های یک روستا را در آینده فرا می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح هادی، ارائه امکانات لازم از جمله تسهیلات مورد نیاز به روستاییان در حوزه‌های اجتماعی، رفاهی و تولیدی به صورت عادلانه است این طرح‌ها با عمر ۱۰ ساله مشمول تهیه و بازنگری می‌شوند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی روستا‌های استان از طرح هادی روستایی برخوردار هستند، گفت: تاکنون سه هزار و ۱۹۴ طرح هادی در استان تهیه و ۶۱۳ طرح نیز مورد بازنگری قرار گرفته اند.

بیک مداح با بیان اینکه رشد افزون بر ۱۱ برابری تهیه و بازنگری طرح‌های در سیستان و بلوچستان در کشور بی سابقه بوده است، افزود: سال گذشته ۳۸ طرح هادی روستایی در این استان تهیه و بازنگری شد که این رقم در سالجاری با جهش مطلوب به ۴۵۵ طرح روستایی رسید.

وی همچنین از پیش بینی بازنگری در طرح هادی ۳۴۴ روستای دیگر سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: طرح هادی نقشه راه توسعه روستایی است و بنیاد مسکن افتخار دارد که تک تک روستا‌های استان را در مسیر توسعه مورد توجه قرار داده است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/272449
Share

رشد ۱۱.۵ برابری تهیه طرح‌های هادی روستایی در سیستان و بلوچستانرشد ۱۱.۵ برابری تهیه طرح‌های هادی روستایی در سیستان و بلوچستان
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است