پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
وزیر راه و شهرسازی:

اجرای مدل کوچک صنعتی سازی در طبس

اجرای مدل کوچک صنعتی سازی در طبس
  تاريخ:يازدهم دی 1401 ساعت 15:48   |     کد : 272701   |     مشاهده: 574
به گزارش صنعت نیوز، وزیر راه و شهرسازی گفت: با تعدادی از انبوه سازان خراسان جنوبی توافق کردیم تا ساخت صنعتی مسکن را شروع کنند.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر راه و شهرسازی گفت: با تعدادی از انبوه سازان خراسان جنوبی توافق کردیم تا ساخت صنعتی مسکن را شروع کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته گذشته در طبس مدل کوچک صنعتی سازی را شروع کردیم و با تعدادی از انبوه سازان خراسان جنوبی توافق کردیم تا ساخت صنعتی مسکن را شروع کنند و تا پایان سال تعدادی مسکن تحویل داده شود.

مهرداد بذر پاش افزود: در صنعتی سازی سرعت ساخت بالا می‌رود و قیمت تمام شده مهم است، اما در برخی از صنعتی سازی‌ها گفته می‌شود به خاطر گران شدن مصالح و عوامل تولید قیمت تمام شده مسکن از روش‌های سنتی بالاتر است بنابراین از هر پیشنهادی که قیمت تمام شده را پایین بیاورد و قدرت خرید مردم بالا برود استقبال می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سرعت ساخت نکته‌ای است که با روش‌های مختلف محقق می‌شود بنابراین برای ارزان سازی حذف بخش‌های غیر ضروری ساختمان را در پیش باید بگیریم تا قیمت ساخت تمام شده کاهش یابد.

وی گفت: قبلا مذاکراتی با خارجی‌ها در زمینه انتقال فناوری صنعتی سازی انجام شده بود که به سرانجام نرسید.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: برخی شرکت‌های صاحب نام به سراغ صنعتی سازی رفتند تا فناوری صنعتی سازی ساختمان را وارد کنند که این موضوع در چند استان در حال پیگیری است و هر کدام دو تا سه هزار واحد پیشنهاد داده شده که ساخت آن را شروع کنند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/272701
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است