جمعه 31 فروردين 1403

سلیمانی: کافا فرصت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان است

سلیمانی: کافا فرصت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان است
  تاريخ:دوم بهمن 1401 ساعت 14:16   |     کد : 273289   |     مشاهده: 406
به گزارش صنعت نیوز، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با تمام تلاش خود در رقابت‌های کافا حضور خواهیم داشت.
به گزارش صنعت نیوز، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با تمام تلاش خود در رقابت‌های کافا حضور خواهیم داشت.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: اولین تمرین تیم ملی فوتسال از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و بازیکنان عصر دیروز با انگیزه و نشاط بالا تمرین خود را برگزار کردند.

وی گفت: با توجه به فرصت اندکی که داریم تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در تورنمنت کافا بهترین نتیجه را به دست آوریم. تیم ملی فوتسال با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به این تورنمنت اعزام می‌شود.

سلیمانی در ادامه افزود: پس از مسابقات سوپر لیگ اردوی تدارکاتی آغاز شده و بازیکنان تا قبل از اعزام ۶ جلسه تمرینی را برگزار خواهند کرد. درست است که زمان اندکی برای آماده سازی این تیم وجود دارد، اما بازیکنان تیم ملی فوتسال با تمام تلاش خود در مسابقات کافا حاضر خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شناخت از حریفان ایران در کافا ادامه داد: دیگر هیچ تیمی دست و پا بسته نیست. نمیتوان گفت تیم ضعیف وجود دارد. اکنون همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند و پیوسته در حال تمرین. اینکه بگویم تاجیکستان یا قرقیزستان تیم‌های ضعیفی هستند اشتباه است. تیم ازبکستان حدود ۴ هفته در اردوی تدارکاتی حضور داشته و تمرینات خود را برگزار می‌کند و حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود. بازی بسیار فیزیکی را به نمایش می‌گذارد و کار راحتی مقابل این تیم نداریم. فیلم‌های تیم قرقیزستان و تاجیکستان را نیز آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را شناسایی کردیم و در زمان تمرین با بازیکنان مطالب فنی را مرتبا مرور خواهیم کرد.

سلیمانی در پایان گفت:امسال ازبک‌ها میزبان تورنمنت ۲۰۲۳ کافا هستند. بدون شک کافا، تورنمنت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان خواهد بود.

http://www.sanatnews.ir/News//273289
Share

سلیمانی: کافا فرصت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان استسلیمانی: کافا فرصت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان استسلیمانی: کافا فرصت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان است
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است