پنج شنبه 30 فروردين 1403

رفع تصرف ۵۷ هزار مترمربع از اراضی ملی در همدان

رفع تصرف ۵۷ هزار مترمربع از اراضی ملی در همدان
  تاريخ:شانزدهم بهمن 1401 ساعت 08:52   |     کد : 273606   |     مشاهده: 547
گزارش صنعت نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در سال جاری ۵۷ هزار و ۶۹ متر مربع از اراضی ملی در این استان رفع تصرف شد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در سال جاری ۵۷ هزار و ۶۹ متر مربع از اراضی ملی در این استان رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در سال جاری ۵۷ هزار و ۶۹ متر مربع از اراضی ملی در این استان به ارزش ۱۹۷ میلیارد تومان خلع ید و رفع تصرف شد.

اسدالهی افزود: از ابتدای سال تا کنون یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان توانست ۵۰ مورد از اراضی استان را که توسط برخی از افراد تصرف شده بود باز پس گیری کنند.

وی گفت: افراد خاطی، در مناطق دره مرادبیگ، گنج نامه، حیدره، فقیره، سنگستان، خاکو و دیویجین همدان و شهرستان‌های نهاوند، ملایر، اسدآباد و تویسرکان اقدام به تصرف، کاشت درخت و تخریب کوه کرده بودند که نسبت به رفع تصرف آن اقدام شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد: هر گونه دخل و تصرف اراضی ملی و دولتی و همچنین تغییر کاربری در اراضی کشاورزی تخلف محسوب و در صورت مشاهده و گزارش، بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی اطلاع رسانی مردمی را عامل موثر در کاهش تصرف اراضی ملی دانست و افزود: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات درباره تصرف، تعرض، تجاوز و دخالت افراد سودجو در اراضی دولتی را به سامانه تلفن گویای چهار رقمی ۱۶۵۶ اطلاع دهند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/273606
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است