پنج شنبه 30 فروردين 1403
به مناسبت دهه فجر

اجرای برنامه و جشنواره های ورزش‌های همگانی در سراسر کشور

اجرای برنامه و جشنواره های ورزش‌های همگانی در سراسر کشور
  تاريخ:شانزدهم بهمن 1401 ساعت 14:12   |     کد : 273631   |     مشاهده: 440
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت : جشنواره‌های ورزشی متعددی در طول دهه فجر در سراسر کشور توسط هیات‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان در حال انجام است.
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت : جشنواره‌های ورزشی متعددی در طول دهه فجر در سراسر کشور توسط هیات‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان در حال انجام است.

اجرای برنامه و جشنواره های ورزش‌های همگانی در سراسر کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی در برنامه رادیو انقلاب فجرآفرینان درباره برنامه‌های مختلفی در فدراسیون گفتگو کرد .

سوال: بفرمایید که در فدراسیون ورزش‌های همگانی برای تبیین انقلاب به جوان‌ها بخصوص ورزشکارانی که با شما همکار هستند و در رده جوانان هم هستند چه گام‌هایی برداشتید؟

خلیلی: فدراسیون ورزش‌های همگانی که رسالت آن توسعه و تامین ورزش در جامعه است و این که ما بتوانیم ورزش رایگان و همگانی را داشته باشیم در مقابل کم تحرکی که امروزه در جامعه بیشتر شده و نیاز دارد که یک سری برنامه ریزی‌هایی انجام شود تا در مقابل این کم تحرکی و عواقبی که می‌تواند داشته باشد، مخصوصا بیماری‌های غیرواگیر هست که خیلی شیوع پیدا می‌کند و بشود در مقابل این اتفاق افتاد، برنامه‌های مختلفی در فدراسیون ورزش‌های همگانی در جهت سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود. این که ما برنامه هایمان را برنامه محور کردیم و خانواده محور کردیم در طول دهه مبارک، نزدیک ۲۷ همایش صبح و نشاط از شبکه سیما پخش می‌شود در طول دهه مبارک فجر انجام می‌شود. در کنار این باز برنامه‌ای تحت عنوان طلایه داران خلیج فارس داریم اجرا می‌کنیم در ۱۶ تا از بندر‌های جنوبی کشورمان این برنامه را انجام می‌دهیم از ۱۰ بهمن ماه شروع می‌شود تا ۲۹ بهمن این انجام می‌شود. یک برنامه ویژه‌ای است که جشنواره‌های فرهنگی - ورزشی در آن برای نشاط و شادابی برگزار می‌شود. غیر از این‌ها برنامه‌های مختلفی را داریم که مسابقات کشوری مثل داژبال، مثل فریزبی، مثل پینت بال که در بندرعباس پریروز برگزار شد، اختتامیه داژ بال دیروز در استان زنجان برگزار شد چنین برنامه‌های متعددی هم برگزار کردیم. در کنار این، غیر از این جشنواره‌های ورزشی متعددی در طول دهه فجر در سراسر کشور توسط هیات‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان در حال انجام است که علیرغم نشاط و شادابی و تحرک می‌تواند برنامه‌های خوبی در راستای برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/273631
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است