سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

توقف افزایش ذخایر نفتی آمریکا

  تاريخ:بيست و پنجم ارديبهشت 1387 ساعت 18:45   |     کد : 274   |     مشاهده: 3501
به گزارش صنعت نيوز، در پی افزایش بی سابقه قیمت سوخت در آمریکا، کنگره این کشور افزایش ذخایر نفتی را تا کاهش مجدد قیمت نفت به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش صنعت نيوز، در پی افزایش بی سابقه قیمت سوخت در آمریکا، کنگره این کشور افزایش ذخایر نفتی را تا کاهش مجدد قیمت نفت به حالت تعلیق درآورد.

در پی افزایش بی سابقه قیمت سوخت در آمریکا که با اعتراض شدید مردم به نمایندگان کنگره همراه بود، کنگره این کشور افزودن به ذخایر نفتی آمریکا را تا زمان رسیدن قیمت نفت به پایین تر از 75 دلار در هر بشکه به حالت تعلیق در آورد.

 این در حالی بود که جرج بوش خواستار افزایش ذخایر نفتی استراتژیک آمریکا شده بود ولی این درخواست بوش حتی با مخالفت نمایندگان جمهوری خواه در کنگره همراه بود.

 سناتور "هاری رید" رئیس حزب اکثریت در کنگره آمریکا در خصوص این تصمیم کنگره اعلام کرد: به منظور تعدیل قیمت سوخت در بازار، سوخت وارداتی خود را به جای ذخیره در انبارها روانه بازار خواهیم کرد.

 این در شرایطی است که این تصویب کنگره مورد اعتراض شدید کاخ سفید و دپارتمان انرژی آمریکا قرار گرفته است، به طوریکه سخنگوی دپارتمان انرژی آمریکا اعلام کرد: ما باید به منظور بالا بردن امنیت عرضه انرژی در بازار میزان ذخایر انرژی خود را افزایش دهیم و این اقدام کنگره تامین انرژی در بازار را به خطر می اندازد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/274
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است