چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

استفاده از اتوبوس‌های سه کابین در تهران

استفاده از اتوبوس‌های سه کابین در تهران
  تاريخ:هفدهم خرداد 1402 ساعت 10:05   |     کد : 278076   |     مشاهده: 311
به گزارش صنعت نیوز، عضو شورای شهر تهران گفت: از اتوبوس‌های سه کابین می‌توان در برخی خیابان‌های تهران استفاده کرد.
به گزارش صنعت نیوز، عضو شورای شهر تهران گفت: از اتوبوس‌های سه کابین می‌توان در برخی خیابان‌های تهران استفاده کرد.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: درگذشته اتوبوس‌های سه کابین در شهر تهران وجود داشت.استفاده از اتوبوس‌های سه کابین در تهران
علی اصغر قائمی افزود: می‌توان از این اتوبوس‌ها در خطوط تندروی تهران و خیابان‌هایی که پیچ و خم‌های کمتری دارند، استفاده کرد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به عملکرد اتوبوس‌های سه کابین گفت: به طور قطع قیمت اتوبوس‌های سه کابین از اتوبوس‌های دو کابین کمتر خواهد بود، زیرا بخش فنی یکی خواهد بود و فقط یک اتاق دیگر روی اتوبوس سوار می‌شود.
علی اصغر قائمی افزود: تراموا که اکنون فقط بحث آن مطرح شده است نیز اتوبوس چهار کابینی است که به جای دارا بودن چرخ لاستیکی چرخ فلزی دارد.
مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اردیبهشت امسال گفته بود : با توجه به مجوزی که دولت برای واردات اتوبوس‌های سه‌کابین صادر کرده، در حال رایزنی هستیم تا موضوع عملیاتی شود.
جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم دیروز در صحن شورای شهر از قطعیت نتیجه خرید اتوبوس‌های سه کابین خبر داد و گفت: با یکی از شرکت‌ها قرارداد تأمین ۱۰۰ اتوبوس سه کابین تولیدی در ترکیه را منعقد کرده‌ایم که ۵۰ دستگاه امسال و ۵۰ دستگاه نیز سال آینده تأمین خواهد شد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/278076
Share

برچسب ها :  اتوبوس , سه کابین , تهران
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است