شنبه 1 ارديبهشت 1403

تاکسی‌های ورودی فرودگاه اهواز ساماندهی می‌شوند

  تاريخ:هفدهم خرداد 1402 ساعت 12:43   |     کد : 278127   |     مشاهده: 171
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در امور حقوق عامه بر لزوم ساماندهی تاکسی‌های ورودی فرودگاه اهواز در راستای نظارت بر حقوق عامه تاکید کرد.
عیسی پورسلیمی اظهار کرد: به منظور ساماندهی خودروهای ورودی به محوطه فرودگاه به ویژه در ایام حج و زیارت خانه خدا و با توجه به حجم بالای مسافران در این ایام، نشست مشترکی با مسئولان فرودگاه، تاکسیرانی، فرمانده پلیس راهور اهواز و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد و مصوباتی به تصویب اعضای این جلسه رسید.
به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که مدیریت فرودگاه اهواز نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص پیشگیری از ازدحام جمعیت هنگام بدرقه و استقبال این مسافران، اقدام کنند و سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور استان خوزستان نیز با حضور شبانه‌روزی در این ایام، نظارت بیشتری بر عبور و مرور تاکسی‌ها داشته باشند.
پورسلیمی گفت: این تصمیمات به منظور رفاه عموم به ویژه حجاج و پیشگیری از ایجاد ترافیک و ازدحام جمعیت اتخاذ شده است و امیدواریم با اجرای آن‌ها شاهد ورود و خروج منظم حجاج و سایر مسافران در این ایام باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه مصوبات این کارگروه به عنوان دستور قضایی محسوب می‌شود، هر گونه سرپیچی و اجرا نکردن این مصوبات، ترک فعل قلمداد می‌شود و پیگرد قانونی خواهد داشت.

http://www.sanatnews.ir/News/1/278127
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است