جمعه 7 ارديبهشت 1403

ناوگان حمل و نقل عمومی غرب تهران آماده افتتاح

ناوگان حمل و نقل عمومی غرب تهران آماده افتتاح
  تاريخ:هفدهم خرداد 1402 ساعت 13:17   |     کد : 278141   |     مشاهده: 322
به گزارش صنعت نیوز، ایستگاه‌های دوازده‌گانه حمل و نقل عمومی، هفته آینده در غربی‌ترین محلات شهر تهران آغاز بکار خواهند کرد.
به گزارش صنعت نیوز، ایستگاه‌های دوازده‌گانه حمل و نقل عمومی، هفته آینده در غربی‌ترین محلات شهر تهران آغاز بکار خواهند کرد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: تامین حداقل‌هایی مانند برخورداری از ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مطالبات مهم شهروندان این منطقه است که بمنظور تحقق این مهم ۱۲ ایستگاه در محدوده ناحیه ۳ و درغربی‌ترین نقطه منطقه در نظر گرفته شده که کار ساخت، نصب سرپناه، تابلو و خط کشی این ایستگاه‌ها به پایان رسیده است.آغاز بکار ناوگان حمل و نقل عمومی درغرب تهران
حمیدرضا حاجوی افزود: این خط اتوبوس، بصورت گردشی از مبدا پایانه مترو وردآورد با هدف پوشش شهرک الهیه غرب و مرواریدشهر و گذر از معابر کرمانشاه و دانش در هفته آتی فعال خواهد شد.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: در ابتدای کار در این مسیر، ۳ دستگاه اتوبوس آغاز بکار خواهند کرد که در مسیر متروی وردآورد و گذر از ایستگاه‌های دانش ۱، شهرداری ناحیه ۳، زاگرس ۱ و ۲، البرز ۱ و ۲، کرمانشاه، آتش نشانی و در نهایت دانش ۲ کار خدمات رسانی به شهروندان پهنه شمال غرب تهران را انجام خواهند داد.
حمیدرضا حاجوی افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های این مسیر گردشی بودن آن، استفاده از میدل باس و ایمنی مناسب مسیر خواهد بود و متوسط زمان انتظار مسافران طبق برنامه‌ریزی‌ها در هر ایستگاه ۹ دقیقه خواهد بود.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: در صورت تامین ناوگان تعداد اتوبوس‌های این مسیر به ۵ دستگاه نیز افزایش پیدا و مدت زمان انتظار در ایستگاه ها، به ۴ تا ۵ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/278141
Share

برچسب ها :  ناوگان , حمل و نقل , افتتاح
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است