توسعه صادرات تنها راه تحقق چشم‌انداز ايران در 1404 است
به گزارش صنعت نیوز، وزير بازرگاني با ارسال پيامي به مراسم تجليل از صادركنندگان نمونه استان مازندران گفت: توسعه صادرات تنها راه تحقق چشم‌انداز ايران در 1404 است.
تاريخ : هفتم آذر 1387 ساعت 11:49   کد : 11917

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، وزير بازرگاني با ارسال پيامي به مراسم تجليل از صادركنندگان نمونه استان مازندران گفت: توسعه صادرات تنها راه تحقق چشم‌انداز ايران در 1404 است.

  

سيد مسعود ميركاظمي اظهار داشت: در مسير بهبود جايگاه كشور در جهان و در گستره تجارت و بازرگاني تاثير تلاش‌هاي صورت گرفته به منظور ارتقاي سطح علمي و فناوري فعاليت‌هاي تجاري، اصلاح روندها و رويه‌ها و بهبود كيفي محصولات و خدمات اصلي انكار‌ناپذير‌ است.

در اين پيام كه توسط عباسعلي وفايي‌نژاد، سرپرست سازمان بازرگاني مازندران قرائت شد، آورده شد: تنها راه حل بالا بردن رفاه عمومي در جامعه توسعه صادرات و كسب جايگاه در عرصه بين‌المللي است.

وزير بازرگاني در قسمتي ديگر از اين پيام تاكيد كرد: وزارت بازرگاني براي بهبود سطح مهارت تجار و توسعه ارتباط‌هاي خارجي، تقويت و توسعه ظرفيت‌هاي تجاري، گسترش و تنوع بخشي به كالا و خدمات صادراتي، افزايش سهم صادرات كشور از تجارت جهاني و افزايش توليدات صادراتي تلاش مضاعفي مي‌كند.

وي در پيامش آورده است: رقابت‌پذيري پايدار از درون بنگاه رشد مي‌كند و نگاه بنيادين بايد به تمامي طيف‌هاي زنجيره تامين شود.

وزير بازرگاني در پايان پيامش به اين همايش آورده است: تلاش‌هاي همسوي دولت و بخش خصوصي براي رسيدن به چشم‌انداز‌ توسعه در سال 1404 نيز به نوبه خود مهم و ضرروي است.