آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی، بیمارستان، مدارس و مساجد در شهرهای جدید
به گزارش صنعت نیوز، عملیات ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند و ۹ پروژه مسکونی در شهر جدید هشتگرد، و شبکه آب و فاضلاب شهر جدید مجلسی در استان اصفهان جزو برنامه شرکت عمران شهر‌های جدید است
تاريخ : پنجم شهريور 1401 ساعت 14:33   کد : 269293
به گزارش صنعت نیوز، عملیات ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند و ۹ پروژه مسکونی در شهر جدید هشتگرد، و شبکه آب و فاضلاب شهر جدید مجلسی در استان اصفهان جزو برنامه شرکت عمران شهر‌های جدید است

مدیرکل توسعه مسکن شهر‌های جدید گفت: مجموعه شهر‌های جدید تعدادی کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی را در برنامه دارد که شامل ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند و ۹ پروژه مسکونی در شهر جدید هشتگرد، و شبکه آب و فاضلاب شهر جدید مجلسی در استان اصفهان جزو برنامه شرکت عمران شهر‌های جدید است.

سید مهدی میرجوادی مدیرکل توسعه مسکن شرکت عمران شهر‌های جدید در خصوص برنامه‌های افتتاح شرکت عمران شهر‌های جدید در هفته دولت اعلام کرد: مجموعه شهر‌های جدید تعدادی کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی را در برنامه دارد که شامل ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند و ۹ پروژه مسکونی در شهر جدید هشتگرد، و شبکه آب و فاضلاب شهر جدید مجلسی در استان اصفهان جزو برنامه شرکت عمران شهر‌های جدید است.

افتتاح چند پروژه در پردیس

میرجوادی همچنین از افتتاح تصفیه فاضلاب پردیس نیز خبر داد و افزود: از دیگر افتتاح‌های هفته دولت توسط شهر‌های جدید، سه مدرسه دبستان و دبیرستان، مجتمع تجاری الوند یک و ۴، مسجد حضرت قاسم در پردیس، و دو مدرسه در شهر جدید بهارستان افتتاح خواهند شد.

وی توضیح داد: کلنگ‌زنی بیمارستان شهر جدید بهارستان که با همکاری شرکت عمران شهر‌های جدید و مجموعه وزارت بهداشت انجام می‌شود. پروژه تعاونی مسکن سپاه و ناجا نیز در بهارستان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل توسعه مسکن شرکت عمران شهر‌های جدید اعلام کرد: علاوه بر افتتاح‌ها و آغاز عملیات اجرایی، موضوع آماده‌سازی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کنار این کار انجام خواهدشد که در گام نخست ۱۰۰ هزار واحد کلنگ زنی شده و در گام دوم ۱۰۰ هزار واحد دیگر فعالیت آماده سازی آن‌ها آغاز خواهد شد.