معرفی ظرفیت‌های گردشگری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از عرضه محصولات گردشگری و صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس خبر داد.
تاريخ : نهم آبان 1401 ساعت 20:39   کد : 271018
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از عرضه محصولات گردشگری و صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی پارس در شیراز برگزار می‌شود؛ افزود: بی‌تردید با اتحاد، همدلی، تلاش و همکاری تمامی فعالان، صنوف و تشکل‌های حوزه گردشگری این نمایشگاه جزء بهترین و موفق‌ترین رویداد‌های گردشگری ایران خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: بخش خصوصی حوزه گردشگری فارس مانند سنوات گذشته همراهی و مشارکت خود را برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس اعلام کرده است.

محسن نژاد با اشاره به اینکه بخش‌های مختلف گردشگری مانند حلقه‌های یک زنجیر به یکدیگر متصل هستند، افزود: در این نمایشگاه، با معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری فارس، برنامه‌های جنبی شامل نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: این نمایشگاه فرصتی طلایی برای عرضه محصولات گردشگری و صنایع‌دستی فارس به مخاطبان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس به حمایت‌های استانداری فارس برای توسعه و رونق گردشگری استان اشاره کرد و افزود: معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استاندار فارس نگاه ویژه‌ای به مباحث گردشگری استان دارند و یکی از حامیان این صنعت هستند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس شیراز از ۲۳ تا ۲۶ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز برگزار می‌شود.