ابراهیموویچ: ایران ریسک نکرد و به یک امتیاز بازی با بلژیک راضی بود
به گزارش صنعت نیوز،ستاره سابق تیم ملی فوتبال سوئد گفت: بازیکنان ایران در بازی با بلژیک ریسک نکردند و ‏ترجیح دادند یک امتیاز را کسب کنند‎.‎
تاريخ : اول تير 1405 ساعت 13:33   کد : 440223
به گزارش صنعت نیوز،ستاره سابق تیم ملی فوتبال سوئد گفت: بازیکنان ایران در بازی با بلژیک ریسک نکردند و ‏ترجیح دادند یک امتیاز را کسب کنند‎.‎

تیم های ملی فوتبال ایران و بلژیک در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ شامگاه یکشنبه ۳۱ خرداد رو در روی ‏هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند‎.‎

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سابق تیم ملی فوتبال سوئد که به عنوان کارشناس یکی از شبکه های تلویزیونی در آمریکا ‏فعالیت می کند در رابطه با این بازی اظهار داشت: این مسابقه می‌توانست سرنوشت متفاوتی داشته باشد، اما ‏ایران در مقطعی که فرصت داشت، تصمیم گرفت ریسک نکند و به کسب یک امتیاز رضایت داد‎.‎

وی با اشاره به درخشش دروازه‌بان‌ها افزود: در چنین بازی‌هایی، دروازه‌بان‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و در این بازی ‏نیز عملکرد آن‌ها بسیار تأثیرگذار بود‎.‎

ابراهیموویچ همچنین در واکنش به صحنه اخراج مدافع بلژیک تأکید کرد: این صحنه در هر نقطه‌ای از جهان کارت قرمز ‏دارد و تصمیم داور کاملاً درست بود‎.‎
وی در ادامه با لحنی طعنه‌آمیز گفت: باید اجازه داد دروازه‌بان‌ها هم سهمی از توجه و محبوبیت داشته باشند‎.‎