سیل در «کنتاکی» آمریکا قربانی گرفت
تاريخ : هفتم تير 1405 ساعت 09:59   کد : 440334
فرماندار کنتاکی اعلام کرد چهار نفر بر اثر وقوع سیل ناگهانی در این ایالت، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سیل بر اثر بارندگی شدید در این ایالت آمریکا، رخ داده است.

سازمان ملی هواشناسی روز گذشته (شنبه) برای بخش‌هایی از کنتاکی و «ایندیانا» هشدار سیل ناگهانی صادر کرد.

مقامات محلی روز گذشته وضعیت اضطراری اعلام کردند و در بیانیه‌ای گفتند که انتظار می‌رود بارندگی شدید تا حدود نیمه شب ادامه یابد.

به گزارش گاردین، مقامات گفتند این یک حادثه سیل جدی است که در آن تیم‌ها مجبور شده‌اند چندین عملیات نجات انجام دهند. با ادامه بارندگی شدید تا اواخر امشب، از مردم می‌خواهیم هوشیار باشند و از رانندگی به ویژه پس از تاریکی هوا که دید محدود است، خودداری کنند.