چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

امکان استفاده همزمان از تسهیلات نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده

امکان استفاده همزمان از تسهیلات نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده
  تاريخ:هفدهم ارديبهشت 1401 ساعت 10:32   |     کد : 256898   |     مشاهده: 1180
به گزارش صنعت نیوز، متقاضیان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده می‌توانند از تسهیلات ویژه نهصت ملی مسکن استفاده کنند.
به گزارش صنعت نیوز، متقاضیان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده می‌توانند از تسهیلات ویژه نهصت ملی مسکن استفاده کنند.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده اعم از سازندگان و مالکان واحد‌های فرسوده می‌توانند از تسهیلات ویژه نهصت ملی مسکن استفاده کنند. آقای آئینی افزود: با توجه به اینکه تسهیلات نهضت ملی مسکن، امکان تقسیط بلند مدت ۲۰ ساله دارد، برخی از متقاضیان ترجیح می‌دهند از این تسهیلات به جای تسهیلات ویژه نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده کنند.
 
براین اساس متقاضیان نوسازی بافت فرسوده هم امکان استفاده از تسهیلات نوسازی بافت را خواهند داشت. این تسهیلات در چهار کلانشهر تهران، قم، مشهد و شیراز در محدوده بافت‌های فرسوده ۶۰۰ میلیون تومان و در سایر محدوده‌های تهران ۴۵۰ میلیون تومان است. همچنین در سایر کلانشهر‌ها ۴۰۰ میلیون تومان با نرخ سود حدود ۱۱ درصد و سایر شهر‌ها ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ سود حدود ۱۰ درصد است. به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی در همه این موارد، ۱۵۰ میلیون تومان از مبلغ وام، با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌شود. متقاضیان همچنین می‌توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن با مدت زمان بازپرداخت ۲۰ ساله با سود تسهیلات ۱۸ درصد استفاده کنند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/256898
Share

امکان استفاده همزمان از تسهیلات نهضت ملی مسکن و بافت فرسودهامکان استفاده همزمان از تسهیلات نهضت ملی مسکن و بافت فرسودهامکان استفاده همزمان از تسهیلات نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است