جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 آذر 1395     
تست خودرو MVM X33 S در پیست رالی ورزشگاه آزادی

به گزارش صنعت نیوز، خودرو X33 S MVM جدیدترین مدل از خانواده MVM X33 است که روز جمعه در پیست رالی ورزشگاه آزادی مورد تست قرار گرفت.

این خودرو در دو مدل X33 S و  X33 S SPORT وارد بازار ایران شده است و با گیربکس اتوماتیک هفت دنده SPT در حال عرضه است.

تفاوت دو مدل خودرو X33 S و  X33 S SPORT تنها در طراحی ظاهری آنها است البته تفاوتی در سپرهای جلو و عقب این خودرو به نسبت نسل های قبلی آن ایجاد شده است و سقف و ستون مدل اسپورت آن مشکی است. همچنین حجم موتور این خودرو دو هزار سی سی با قدرت 136 اسب بخار و 185 نیوتن بر متر گشتاور است البته باید توجه داشت که این خودرو تیپ ترونیک می باشد.

نسل ارتقا یافته گیربکس CVT (نسل جدیدی از گیربکس است که اولین بار بر روی خودروهای نیسان به کار گرفته شد) و کلیه آپشن های ضروری در طراحی خودرو X33 S در نظر گرفته شده است همچنین این مدل مجهز به دو ایربگ و دوربین عقب است.

مدیریت نمایندگی 353 لطفی پور در حاشیه این مراسم گفت: این خودرو نسل سوم از مدل خودروهای X33 است که وارد بازار خودرو ایران شده است.

افسون لطفی پور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: خودرو X33 S به لحاظ ظاهری و طراحی بیرونی و از نظر طراحی داخلی و دیزاین به نسبت نسل های قبلی خود بهبود کیفی بسیاری یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: عدم افزایش قیمت خودرو X33 S یکی از مزیت های آن است در حالی که طراحی این مدل خودرو به نسبت نسل های قبلی بروزتر و مدرن تر شده و قدرت موتور آن ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه در مدل X33 S هماهنگی مطلوبی بین وزن خودرو و اسب بخار آن برقرار شده است، اظهار داشت: این خودرو از شتاب مطلوبی برخوردار است و صدای موتور آن نسبت به مدل های قبلی کاهش یافته است البته کلیه عیوب نسل های قبلی در طراحی این مدل خودرو برطرف شده است.

لطفی پور در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه این مدل خودرو برای مصرف شهری طراحی شده، نمی توان بر روی صفر تا صد آن مانور داد ولی قدرت و شتاب این خودرو به حدی است که رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

مدیریت نمایندگی 353 لطفی پور در پایان با بیان اینکه خودرو X33 S MVM تا 60 هزار کلیومتر یا 3 سال گارانتی دارد، خاطرنشان کرد: هیچ خودرویی در زمان تولید بی نقص نیست ولی در زمان تولید یک خودرو باید تلاش بر رفع عیوب نسل های قبلی آن شود.