سه شنبه 29 خرداد 1403

مربیان هلندی تیم فوتبال استیل آذین به "فیفا" شکایت کردند

  تاريخ:دوم آذر 1387 ساعت 16:01   |     کد : 11564   |     مشاهده: 1151
به گزارش صنعت نیوز، "یونگ" و "یان" مربیان هلندی پیشین تیم فوتبال استیل آذین به علت پرداخت نشدن حق و حقوق شان از این باشگاه به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، "یونگ" و "یان" مربیان هلندی پیشین تیم فوتبال استیل آذین به علت پرداخت نشدن حق و حقوق شان از این باشگاه به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دو مربی هلندی فصل گذشته هدایت تیم فوتبال استیل آذین را برعهده گرفتند اما پس از گذشت چند هفته از آغاز مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به علت کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شدند.

بر اساس مفادی که در قرارداد این دو مربی قید شده، باشگاه استیل آذین می بایست کلیه حق و حقوق آنها را تا پایان فصل پرداخت می کرد که ظاهرا تا به امروز چنین امری صورت نپذیرفته است.

مهرداد رحیم زاده، مدیر برنامه‌های این دو مربی هلندی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این مطلب از شکایت یان و یونگ به فدراسیون جهانی فوتبال خبر داد و افزود: آنها بارها با باشگاه استیل آذین، آقای هدایتی، مدیرعامل این باشگاه و فدراسیون فوتبال تماس گرفتند و نامه نگاری کردند تا شاید بتوانند حق و حقوق خود را دریافت کنند اما متاسفانه هیچکس پاسخگوی این دو مربی نبود تا اینکه ناچار شدند از طریق فدراسیون فوتبال هلند به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کنند.

شکایت این دو مربی کمتر از دو ماه پیش به فدراسیون جهانی فوتبال تسلیم شده است و به احتمال فراوان طی روزهای آینده به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11564
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است