يک شنبه 27 خرداد 1403

کسب مقام سوم تيم هندبال فولاد مباركه سپاهان در مسابقات جام باشگاههاي آسيا

  تاريخ:بيست و پنجم خرداد 1387 ساعت 11:46   |     کد : 1173   |     مشاهده: 409
به گزارش صنعت نیوز، تيم هندبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان در ديدار رده بندي دهمين دوره باشگاههاي آسيا در كويت ، تيم هيئت هندبال استان كرمان را با نتيجه 32 بر 27 شكست داد و مقام سوم اين رقابتها را کسب کرد .

به گزارش صنعت نیوز، تيم هندبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان در ديدار رده بندي دهمين دوره باشگاههاي آسيا در كويت ، تيم هيئت هندبال استان كرمان را با نتيجه 32 بر 27 شكست داد و مقام سوم اين رقابتها را کسب کرد .

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سجاد استكي بازيكن تيم فولاد كه كميته برگزاري مسابقات وي را بهترين بازيكن ميدان معرفي کرد در باره اين مسابقات به خبرنگار صدا و سيما گفت سطج بازيها خيلي بالا بود و تيم هاي خوبي در اين مسابقات شركت كرده بودند به خصوص دو تيم كويتي البته ما در بازي گذشته بدشانسي آورديم و نتوانستيم از الصليبخات ببريم اما در رده بندي توانستيم جبران كنيم و مقام سوم را كسب كنيم.

ساكت مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره حضور تيم هاي ايراني در اين مسابقات گفت خوشحال هستيم كه تيم فولاد مباركه سپاهان قهرمان شش ساله ايران و همچنين نماينده شش ساله ايران در مسابقات باشگاههاي آسيا اين بار در كويت با درخشش خاص بازيكنان شايسته خودش توانست در جايگاه سوم مسايقات 2007 قرار گيرد.

اين مسابقات ، مسابقات عقب افتاده سال قبل بود كه برگزار شد و مسابقات 2008 اواخر سال 1387 برگزار مي شود.

در ديدار پاياني اين مسابقات دو تيم كويتي القادسيه و الصليبخات به مصاف هم رفتند که تيم القادسيه كويت با غلبه بر تيم الصليبخات اين كشور و با نتيجه 32 بر28 قهرمان دهمين دوره مسابقات هندبال باشگاههاي آسيا شد .

در پايان اين مسابقات هادي زماني ، مسعود ظهرابي و محمد مهدي عسكري از جمهوري اسلامي ايران جزء 7 بازيكن برتر جام معرفي شدند .

آقاي طلال الفهد رييس باشگاه القادسيه با اشاره به حضور ارزشمند تيم هاي ايراني در اين مسابقات به خبرنگار صدا و سيما در كويت گفت حضور قدرتمند تيم هاي ايراني ما را غافلگير كرد و از ميان 4 تيم برتر دو تيم از ايران بودند اما به هر حال ما توانستيم برتري خود را حفظ كنيم و قهرمان شويم.

http://www.sanatnews.ir/News/1/1173
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است