سه شنبه 29 خرداد 1403

هزينه 400 ميليون ريالي کميته امداد براي تامين جهيزيه

  تاريخ:دهم آذر 1387 ساعت 15:47   |     کد : 12050   |     مشاهده: 1187
به گزارش صنعت نیوز، 400 ميليون ريال براي تأمين جهيزيه 80 هزار دختر تحت پوشش کميته امداد ، سالانه در کشور هزينه مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، 400 ميليون ريال براي تأمين جهيزيه 80 هزار دختر تحت پوشش کميته امداد ، سالانه در کشور هزينه مي شود.

مشاور سرپرست کميته امداد کشور و رئيس ستاد بررسي محروميت استان ايلام امروز در همايش توسعه ازدواج آسان و تجليل از خيرين کميته امداد استان گفت کميته امداد تا کنون جهيزيه بيش از 600 هزار دختر تحت پوشش در کشور را تهيه کرده است.

بوجار ، آمار طلاق را در بين مزدوجين تحت پوشش کميته امداد کشور يک درصد اعلام کرد و افزود کميته امداد با هدف تحکيم بنيان خانواده ازدواج آسان و پايدار را ترويج و توسعه مي دهد.

وي از اجراي طرح امداد محله درسراسر کشور خبر داد و گفت: با هدف جذب مشارکت هاي مردمي و سرعت در کمک رساني به محرومان اين طرح درآينده نزديک در کشور ايجاد مي شود.

بوجار، با اشاره به اختصاص 50 ميليارد ريال به ستاد بررسي محروميت استان ايلام گفت: از اين ميزان 15 ميليارد ريال براي تأمين مسکن، کمک هزينه تحصيلي و اشتغال افراد تحت پوشش هزينه شده است و مابقي درآينده به حساب کميته امداد استان واريز مي شود.

وي برنامه ستاد بررسي محروميت استان ايلام را پنج ساله و در راستاي محروميت زدايي از استان تا سال 88 اعلام کرد و توانمندسازي خانواده هاي تحت پوشش و رفع محروميت از استان را از اهداف اين ستاد برشمرد .

مدير کل کميته امداد امام خميني استان ايلام هم در اين همايش گفت: کميته امداد استان در زمينه تحقق درآمد نسبت به جمعيت و تحقق صدقات ، رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

ابراهيمي افزود کميته امداد استان تا کنون براي 25 هزار و 825 دختر با 54 ميليارد ريال جهيزيه فراهم کرده است.

در پايان اين همايش از 20 خير کميته امداد استان تجليل شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12050
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است