پنج شنبه 24 خرداد 1403

براون درباره چالش هاي اقتصادي انگليس در سال 2009 هشدار داد

  تاريخ:چهاردهم دی 1387 ساعت 10:40   |     کد : 13735   |     مشاهده: 1409
به گزارش صنعت نیوز، گوردون براون نخست وزير انگليس درباره رويارويي اين کشور با "چالش اقتصادي بزرگ" در سال دو هزار و نه ميلادي هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، گوردون براون نخست وزير انگليس درباره رويارويي اين کشور با "چالش اقتصادي بزرگ" در سال دو هزار و نه ميلادي هشدار داد.

نخست وزير انگليس با اعلام اين مطلب، در عين حال وعده داد فلسفه اقتصادي بهتري را جايگزين اصل بازار ازاد افسارگسيخته بکند.

براون در پيامي به مناسبت فرا رسيدن سال نو ميلادي اعلام کرد مي خواهم سال دو هزار و نه ، سال طلوع دوره جديد پيشرفت در سراسر جهان باشد. وي گفت اين به معناي سرمايه گذاري دولت ها در زمينه هاي اقتصادي و ارائه کمک هاي واقعي به خانواده ها و تجار است.

وي تصريح کرد به رغم اينکه مسائل به علت منشا و ابعاد جهاني ان پيچيده است، مطمئن هستم مردم انگليس مي توانند از پس چالش ها در زمينه اقتصاد، محيط زيست و امنيت بر بيايند.

به گزارش خبرگزاري المان از لندن، اين سخنان در شرايطي بيان مي شود که مخالفان محافظه کار دولت انگليس، براون را به تکبر و زندگي در دنياي خيالي خود متهم کرده اند.

جرج اوزبورن سخنگوي حزب محافظه کار با اشاره به مسئله اقتصاد، اعلام کرد اجراي شش ماه سياست هاي براون هيچ دستاوردي به غير از افزايش بدهي هاي اين کشور نداشته است.

وي افزود براون با تکبر از زبان چرچيل استفاده مي کند ولي از وي در تاريخ به عنوان فردي که ده سال مسئوليت داشت ولي نتوانست انگليس را براي مقابله با طوفان اماده کند، ياد خواهد شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13735
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است