پنج شنبه 24 خرداد 1403

فرانسه در آمار و ارقام کسري بودجه اقتصاد اين کشور تجديدنظر مي کند

  تاريخ:دوم بهمن 1387 ساعت 11:57   |     کد : 14888   |     مشاهده: 1125
به گزارش صنعت نیوز، با شدت گرفتن بحران اقتصادي در سطح جهان و تاثير آن بر اقتصاد فرانسه، اين کشور تصميم گرفت در آمار و ارقام مربوط به کسري بودجه خود تجديدنظر کند.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، با شدت گرفتن بحران اقتصادي در سطح جهان و تاثير آن بر اقتصاد فرانسه، اين کشور تصميم گرفت در آمار و ارقام مربوط به کسري بودجه خود تجديدنظر کند.

به گزارش شبکه تلويزيوني فرانس بيست و چهار، کسري بودجه فرانسه در سال دو هزار و هشت به چهل و يک ميليارد و هفتصد ميليون يورو رسيد که از نظر درصدي رقمي معادل سه و دو دهم درصد توليد ناخالص داخلي کشور را تشکيل مي دهد. ميزان کسري بودجه اين کشور در سال دو هزار و نه، به پنجاه و شش ميليارد و دويست ميليون يورو مي رسد که از نظر درصدي رقمي معادل چهار و چهاردهم درصد توليد ناخالص داخلي را تشکيل مي دهد. ميزان کسري بودجه فرانسه در سال دو هزار و نه نسبت به سال قبل حدود چهارده و نيم ميليارد يورو افزايش را نشان مي دهد.

ميزان بدهي هاي عمومي فرانسه نيز در آخر سال دو هزار و هشت به شصت و هفت درصد توليد ناخالص داخلي رسيد و اين ميزان در آخر سال دو هزار و نه، به شصت و نه تا هفتاد درصد توليد ناخالص داخلي اين کشور خواهد رسيد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/14888
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است