دو شنبه 28 خرداد 1403

ستاره های جهان در مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا

  تاريخ:بيستم فروردين 1388 ساعت 10:03   |     کد : 18737   |     مشاهده: 1213
به گزارش صنعت نیوز، مسئول برگزارى دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاههاى آسیا گفت : در این دوره از رقابتها ستاره هاى جهان و المپیک و جوانان و نوجوانان جهان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، مسئول برگزارى دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاههاى آسیا گفت : در این دوره از رقابتها ستاره هاى جهان و المپیک و جوانان و نوجوانان جهان حضور دارند.

حسین زینال حسینى افزود : کره جنوبى ،‌ چین ، بحرین و افغانستان کشورهایى هستند که با تکواندوکاران عنوان دار خود در این پیکارها حضور یافته اند .

وى از یوسف کرمى ، مهدى بى باک ، روح اله طالبى ، نصر آزادى و رضا نادریان هم به عنوان نمایندگان تکواندو برتر ایران در این مسابقات نام برد و خاطرنشان کرد : مسابقات تکواندو جام باشگاههاى آسیا براى دومین بار در ایران برگزار مى شود.

زینال حسینى سطح این دوره از مسابقات را بسیار خوب ارزیابى و تصریح کرد: این مسابقات تاثیر زیادى در رشد تکواندو کشورمان دارد.

مسئول برگزارى دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاههاى آسیا مى گوید : مرحله مقدماتى رقابتها امشب پایان مى یابد و فردا مراحل نیمه پایانى و پایانى برگزار مى شود.

زینال حسینى در پایان خاطرنشان کرد : اعضاى کادر فنى و کمیته فنى تیم ملى براى انتخاب افراد ملى پوش تکواندو ایران از نزدیک براین رقابتها نظارت دارند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/18737
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است