دو شنبه 28 خرداد 1403
فيفا:

بيش از 1/5 ميليون بليط براي جام جهاني 2010 درخواست شده است

  تاريخ:بيستم فروردين 1388 ساعت 10:05   |     کد : 18738   |     مشاهده: 1193
به گزارش صنعت نیوز، فدراسيون جهاني فوتبال -فيفا- ديروز اعلام کرد تا کنون يک ميليون و ششصد هزار درخواست براي خريد بليط هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به دبير خانه فيفا ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، فدراسيون جهاني فوتبال -فيفا- ديروز اعلام کرد تا کنون يک ميليون و ششصد هزار درخواست براي خريد بليط هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به دبير خانه فيفا ارسال شده است.

فيفا با اعلام اين خبر افزود: مرحله نخست فروش بليط هاي جام جهاني 2010 از بيستم فوريه آغاز شد و تا 31 مارس ادامه داشت که در اين مدت يک ميليون و ششصد و سي و پنج هزار و صد و سي و شش بليط فروخته شده است.

در اين بيانيه آمده است بيش از 30 درصد درخواست کنندگان بليط از کشور ميزبان (آفريقاي جنوبي) بوده اند و 70 درصد مابقي نيز از 204 کشور ديگر ثبت شده است.

آمريکا، انگليس، آلمان، ايتاليا و استراليا به ترتيب بيشترين ميزان درخواست کنندگان بليط را در مرحله نخست از آن خود کرده اند.

ديويد ويل -مدير بخش فروش بليط فيفا - نيز با بيان اينکه استقبال در خريد بليط هاي جام جهاني بسيار خوب بوده است تصريح کرد: بازي افتتاحيه و فينال بيشترين ميزان درخواست ها را به خود اختصاص دادند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/18738
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است