دو شنبه 28 خرداد 1403

بانک سرمايه گذاري اروپا به کميته المپيک انگليس کمک مالي مي کند

  تاريخ:بيست و سوم فروردين 1388 ساعت 12:51   |     کد : 18918   |     مشاهده: 1105
به گزارش صنعت نیوز، تشديد بحران اقتصادي موجب شده است تا بانک سرمايه گذاري اروپا براي ساخت و آماده سازي دهکده المپيک دو هزار و دوازده لندن، به انگليس کمک مالي اعطا مي کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، تشديد بحران اقتصادي موجب شده است تا بانک سرمايه گذاري اروپا براي ساخت و آماده سازي دهکده المپيک دو هزار و دوازده لندن، به انگليس کمک مالي اعطا مي کند.

اين بانک اروپايي در نظر دارد به منظور ساخت دهکده المپيک دو هزار و دوازده لندن دويست و هشتاد و چهار ميليون يورو به کميته المپيک انگليس کمک مالي اعطا کند.

اين مبلغ به مسئولان المپيک انگليس کمک مي کند که کار ساخت دهکده المپيک در لندن که به دنبال بحران اقتصادي به يک بحث جدي در اين کشور تبديل شده بود را به اتمام برسانند.

قرار است پس از پايان يافتن رقابتهاي المپيک اين دهکده به يک مکان تفريحي عمومي تبديل شود.

بودجه کلي که براي ساخت اين دهکده در نظر گرفته شده است بيش از ده ميليارد يورو اعلام شده است.

گفتني است چندي پيش نيز کميته المپيک اين کشور از تصميم خود براي درخواست کمک مالي از مردم اين کشور براي آماده کردن ورزشکاران خود خبر داد.

هاگ چمبرز مدير بازرگاني کميته المپيک انگليس اعلام کرد در وقت مناسب از مردم خواهيم خواست از ورزشکارانشان حمايت کنند و به همه ، از مردم کوچه و بازار گرفته تا شرکاي المپيک اين فرصت را خواهيم دادکه پشت سر ورزشکارانشان قرار گيرند و آنها را در طول سفر دنبال کنند.

ده هزار و پانصد ورزشکار المپيکي در بيست و شش رشته ورزشي و چهار هزار و دويست ورزشکار پارالمپيکي در بيست رشته ورزشي در بازيهاي المپيک و پارالمپيک دوه هزار و دوازده لندن به رقابت خواهند پرداخت.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/18918
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است