دو شنبه 28 خرداد 1403

محرومیت در انتظار فوتبالیست های با ظواهر نامناسب

  تاريخ:بيست و چهارم فروردين 1388 ساعت 09:44   |     کد : 18989   |     مشاهده: 1109
به گزارش صنعت نیوز، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد انضباطی با بازیکنان با ظواهر نامناسب و خارج از عرف خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد انضباطی با بازیکنان با ظواهر نامناسب و خارج از عرف خبرداد.

مجتبی شریفی گفت : تعدادی از بازیکنان تیم های فوتبال موها و محاسنشان را به حالت مدل دار و حتی به صورت اشکال هندسی و زننده در می آورند که این عمل آنان خارج از فرهنگ وعرف جامعه ما است.

وی با بیان اینکه نوع پوشش و ظواهر این بازیکنان که الگوی جوانان ما نیز محسوب می شوند موجب نگرانی خانواده ها شده است ، افزود:در آئین نامه جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ماده ای را اضافه کرده ایم که بر اساس آن با اینگونه فوتبالیست ها برخورد انضباطی ، شامل محرومیت از حضور در بازی ها و جریمه نقدی می شود .

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جوانان ما بازیکنان را از طریق رسانه ملی می بینند و بلا فاصله از پوشش و ضواهر آنها الگو می گیرند ، تصریح کرد:امیدواریم با این تصمیم جدید در کمیته انضباطی دیگر شاهد ظواهر و پوشش نادرست بازیکنانمان نباشیم.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/18989
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است