دو شنبه 28 خرداد 1403

دو تيم صعود كننده به سوپر جام واترپلو مشخص شدند

  تاريخ:بيست و پنجم فروردين 1388 ساعت 13:21   |     کد : 19113   |     مشاهده: 1219
به گزارش صنعت نیوز، تيم‌هاي ايران توسعه كرج و نفت و گاز گچساران با پيروزي در مرحله نيمه نهايي، جواز حضور در دومين دوره مسابقات سوپر جام واترپلو را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، تيم‌هاي ايران توسعه كرج و نفت و گاز گچساران با پيروزي در مرحله نيمه نهايي، جواز حضور در دومين دوره مسابقات سوپر جام واترپلو را به دست آوردند.

در نخستين ديدار مرحله نيمه نهايي مسابقات جام حذفي واترپلو، تيم ايران توسعه كرج به مصاف فولاد ماهان سپاهان رفت و با نتيجه 10 بر 9 به برتري دست يافت تا عنوان نخستين تيم صعود كننده به فينال اين مسابقات را از آن خود سازد.

قضاوت اين مسابقه برعهده هوشنگ حافظي و مالك قاطع بود.

در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي تيم هاي نفت و گاز گچساران و نفت اميديه به مصاف هم رفتند كه در پايان، تيم نفت و گاز گچساران با نتيجه 9 بر 7 نفت اميديه را ازپيش رو برداشت.

اين ديدار به قضاوت منصور مهذب و مسعود رضواني برگزار شد.

به اين ترتيب فينال نخستين دوره مسابقات جام حذفي واترپلو باشگاه ها تا دقايقي ديگر در استخر آزادي تهران بين تيم هاي نفت و گاز گچساران و ايران توسعه كرج برگزار مي شود.

تيم هاي قهرمان و نايب قهرمان جام حذفي و ليگ برتر رقابت هاي سوپر جام باشگاه‌ها را 23 تا 25 ارديبهشت در تهران برگزار خواهند كرد.

تيم‌هاي قهرمان و نايب قهرمان سوپر جام نيز نمايندگان ايران در جام باشگاه هاي آسيا خواهند بود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/19113
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است