جمعه 25 خرداد 1403

ساخت كشتي هاي لوكس توسط هند

  تاريخ:شانزدهم تير 1387 ساعت 17:44   |     کد : 2311   |     مشاهده: 1061
به گزارش صنعت نيوز، يكي از اعضاء كابينه هندوستان گفت: سياست جديدي اتخاذ شده تا صنعت كشتيراني، منبع اصلي درآمد در بخش توريسم شود.

به گزارش خبرنگار گروه كشتي سازي صنعت نيوز، يكي از اعضاء كابينه هندوستان گفت: سياست جديدي اتخاذ شده تا صنعت كشتيراني، منبع اصلي درآمد در بخش توريسم شود.

هند تلاش مي كند تا مقصد كشتي هاي خارجي در شرق شود. هر ساله 14 ميليارد دلار سود از طريق تجارت توسط كشتي به دست مي آيد و همه ساله 15 ميليون مسافر از كشتي استفاده مي كنند كه اين تعداد هر ساله 10 تا 20 درصد افزايش مي يابد. در همين راستا دولت هندوستان قصد دارد تا برنامه ريزي به جذب توريست و كسب درآمد بپردازد.

يك مقام در كشتيراني هند گفت: هم اكنون برنامه مودوني براي سفرهاي دريايي و جذب توريست نداريم ولي با استفاده از سواحل زيبا، جنگل هاي دست نخورده، جزيره هاي شگفت انگيز و تاريخ و تمدن غني هندوستان، خواهيم توانست جهانگردان را جذب كنيم.

چاوان : سخن گوي دفتر نخست وزير گفت: سياست جديد بر روي كشتي هاي خارجي كه به دليل ماليات بالا به هند سفر نمي كنند، معطوف خواهد شد و دولت با ساخت كشتي هاي لوكس اميد دارد تا پايان سال 2010 به رشدي 4.11 برابري در مسافران ورودي به هند از طريق دريا شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/2311
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است