شرکتهای تولیدی صادراتمحور حمایت میشوند
|
کاندیداهای انتخابات ریاستجمهوری در نخستین مناظره درباره "انرژی" چه گفتند؟
|
ایران باید صنعتی شود
|
امضای ۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی با روسیه در دولت سیزدهم
|
وزیر صمت: دولت حامی احداث شهرکهای انرژی است
|
وزیر صمت: کشور نیازی به ۳۷ خودروساز ندارد
|
وزیر صمت: احیا و توسعه صنایع راکد و نیمه فعال در اولویت است
|
۵۳ میلیون متر مکعب به تولید گاز خام اضافه شد
|
درخواست چین برای تمدید نمایشگاه شکوه ایران باستان در موزه ملی پکن
|
تمدید کاهش عرضه جمعی نفت اعضای اوپکپلاس تا پایان ۲۰۲۵
|
مهرداد بذرپاش داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاستجمهوری شد
|
رشد ترانزیت و عملیات ساخت مسکن مرهون پیگیریهای رئیسجمهور شهید است
|
۲۳ پروژه کلان وزارت نفت به ارزش ۴.۶ میلیارد دلار افتتاح میشود
|
چهارشنبه 30 خرداد 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تأخیر کشتیها در بنادر همچنان چالش برانگیز است
تاريخ:دوازدهم تير 1401 ساعت 17:06
|
کد : 268070
|
مشاهده: 1101
به گزارش صنعت نیوز، علیرغم گزارشهایی که مبنی بر کاهش ازدحام و تأخیر کشتیها در بسیاری از بنادر مخابره میشود با این حال ازدحام بنادر و تأخیر برای صنعت کشتیرانی همچنان آزار دهنده است.
به گزارش صنعت نیوز،
علیرغم گزارشهایی که مبنی بر کاهش ازدحام و تأخیر کشتیها در بسیاری از بنادر مخابره میشود با این حال ازدحام بنادر و تأخیر برای صنعت کشتیرانی همچنان آزار دهنده است.
تأخیر کشتیها در بنادر همچنان چالش برانگیز است
"آلن مورفی" مدیرعامل Sea-Intelligences در این زمینه گفت: با توجه به ازدحام بنادری که اواخر سال ۲۰۲۱ وجود داشت و بحرانی که توسط جنگ روسیه و اوکراین بوجود آمد وضعیت ازدحام بنادر در پنج ماهه اول سال ۲۰۲۲ کمی بهتر شده، اما از ۶۰ خط کشتیرانی مورد بررسی در این مدت ۳۴ خط کشتیرانی همچنان با مشکلی به نام ازدحم بنادر روبهرو بودهاند برای مثال ازدحام بنادر از ۳۰ درصد در ژانویه ۲۰۲۲ به ۳۶.۴ درصد در ماه میرسید.
وی در ادامه افزود: یافتههای پژوهشی تحلیلگران این مؤسسه نشان میدهد که متوسط ازدحام بنادر و طولانی شدن تأخیر کشتیها در ژانویه ۲۰۲۲ حدود هشت روز بود که هر ماه با کاهش مواجه شده و به ۶.۱۶ روز در ماه میرسید که این رقم در هفته پیش به هفت روز رسیده که همچنان بالا است و باید کاهش یابد.
"آلن مورفی" در ادامه طولانی شدن مسافت خطوط کشتیرانی به دلیل بحران روسیه و اوکراین را یکی از علل تأخیر کشتیها قلمداد کرده و گفت: به دلیل این بحران تقاضا کاهش یافته و این موضوع به کاهش حاشیۀ سود شرکتهای کشتیرانی منجر میشود.
در همین حال "جاش برزیل" معاون زنجیرۀ تأمین مؤسسه Sea-Intelligences نیز گفت: افزایش سرسامآور سوخت و قرنطینه در برخی از کشورها به تأخیر کشتیها در بنادر کمک کرده است. چهارده شرکت بزرگ حملونقل دریایی در ماه میشاهد تأخیر کشتیها در بنادر بودند که در این میان مرسک، وان، اورگرین، ام اس سی و هاپاگ لوید بیشترین صدمه را از تأخیر و ازدحام بنادر متقبل شدهاند.
http://www.sanatnews.ir/News/1/268070
برچسب ها :
تاخبر کشتی ها
,
بنادر
,
چالش برانگیز
,
ازدحام بنادر
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
علت مرگ پلنگ دنا اعلام شد
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
اطلاعیه وزارت صمت درباره مصوبه شورایعالی نظارت
آخرين اخبار
منشاء حریق بیمارستان قائم مشخص شد
وحشت همراه آوارگان در اردوگاه النصیرات در غزه
زلزلهای به بزرگی ۵ ریشتر کاشمر را لرزاند
گرجستان منتظر رویارویی تاریخی با ترکیه
سفر هیات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به آمریکا
عملیاتی شدن "ریال دیجیتال" در کیش تا چند روز دیگر
خروج از منا کلید خورد
شرکتهای تولیدی صادراتمحور حمایت میشوند
گیاهی که شیر مادر تولید میکند!
سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال کم شد
حسینی: خسارات سیل کندوان جبران گردد
فراخوان جشنواره تلویزیونی مستند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز