دو شنبه 28 خرداد 1403

کفش کتانی دایی،جان خواهرزاده را گرفت

  تاريخ:پانزدهم دی 1388 ساعت 15:55   |     کد : 32803   |     مشاهده: 753

ایسنا نوشت: عصر روز گذشته ماموران کلانتری 132 نبرد از طریق گزارش همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره درگیری منتهی به قتل در یک منزل مسکونی قرار گرفتند و بلافاصله طی تماسی با قاضی محمدحسین شاملو بازپرس کشیک قتل پایتخت، این موضوع را به اطلاع وی رساندند.

به دنبال این گزارش، بازپرس ویژه‌ قتل تهران در راس اکیپی تخصصی از عوامل بررسی صحنه جرم در محل جنایت حضور یافت و با شناسایی متهم 21 ساله به نام امیر، دستور بازداشت وی را صادر کرد.

متهم جوان صبح امروز پس از اعزام به دادسرای امور جنایی تهران در مقابل بازپرس شعبه اول بازپرسی به جنایت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل یک جفت کفش کتانی به مبلغ 100 هزار تومان خریدم. دیروز بعدازظهر وقتی می‌خواستم کفشم را بپوشم، متوجه شدم که نیست. از آنجا که محمد (مقتول) اعتیاد داشت، شک کردم که برای تهیه‌ پول مواد، کفشم را دزدیده باشد. از او در مورد کفش سوال کردم اما جوابی نداد. بعد از چند دقیقه، درگیری لفظی بین ما شروع شد و در جریان درگیری لفظی، محمد به سمت حیاط رفت و با درآوردن لباس‌هایش شروع کرد به داد زدن.

وی ادامه داد: وقتی محمد این کار را کرد، برادرم برای ساکت کردن او به طرفش رفت اما محمد با چاقو به سمت برادرم حمله کرد و چند ضربه چاقو به او زد. من هم از شدت عصبانیت به حیاط رفتم و بعد از گرفتن چاقو از دست محمد، یک ضربه به پهلو و یک ضربه به کمرش وارد کردم.

 در پی اعترافات این متهم برای وی از سوی قاضی شاملو قرار بازداشت موقت صادر شد و پرونده با صدور دستورات قضایی لازم جهت کشف زوایای پنهان قتل جوان 18 ساله، در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت.

http://www.sanatnews.ir/News/1/32803
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است