يک شنبه 13 خرداد 1403

نوت بوک 12 اینچی آمد

  تاريخ:بيست و دوم مرداد 1387 ساعت 11:25   |     کد : 4867   |     مشاهده: 545
به گزارش صنعت نیوز ، شرکت ایسر که از تولید کنندگان محصولات رایانه‌ای در عرصه تولید نوت بوک است، یکی از مدلهای سری Aspire که قیمت مناسبی در میان نوت بوکهای 12اینچ دارد را با نام AS2920 به تازگی وارد کشور کرد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز ، شرکت ایسر که از تولید کنندگان محصولات رایانه‌ای در عرصه تولید نوت بوک است، یکی از مدلهای سری Aspire که قیمت مناسبی در میان نوت بوکهای 12اینچ دارد را با نام AS2920 به تازگی وارد کشور کرد.

در دهه اخیر استفاده از رایانه در ایران بویژه در حیطه سیستمهای خانگی رشد بسیار چشمگیری داشته که نوت بوک و سیستمهای قابل حمل نیز در این میان سهم عمده ای را به خود اختصاص داده اند و این روند به علت ارتقا هر روزه قابلیت ها و مزیت های نوت بوک های جدید و نیز آشنایی هر چه بیشتر کاربران با مزایای مذکور روز به روز فزونی یافته و سهم عمده ای از فروش بازار انفورماتیک را به خود اختصاص داده است.

شرکت Acer که یکی از تولید کنندگان محصولات کامپیوتری در عرصه تولید Notebook است، یکی از مدلهای سری Aspire که قیمت مناسبی در میان نوت بوکهای 12اینچ دارد را با نام AS2920 به تازگی و با پشتیبانی سازگار در بازار ایران عرضه کرده است.

این مدل دارای پردازنده 2.00GHzشرکت Intel ، 2GB حافظه و گرافیکIntel X3100 با 256MB حافظه گرافیکی است.

نوت بوک AS2920 قابلیت های یک نوت بوک کامل را داشته و از تمامی امکانات صوتی تصویری برخوردار است. صفحه نمایش Crystal bright ، سیستم صوتی Dolby Digital، دوربین برای ارتباطات تصویری، بلوتوث و کارت خوان 5-in-1 مجموعه کامل امکاناتی است که به شما اجازه کاربری بیشتر از این نوت بوک را می دهد تا در عین حال از وزن کم و کارایی بالای این نوت بوک بهره مند شوید.

این نوت بوک نوت بوک از یک هارد درایو 160 گیگابایتی SATA بهره می‌برد که امکان ذخیره اطلاعات را با سرعتی بالا برای کاربر فراهم می‌سازد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/4867
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است