يک شنبه 27 خرداد 1403

مدیر عامل شرکت ملی حفاری : در دنیا " برترین" هستیم

  تاريخ:هجدهم شهريور 1387 ساعت 08:59   |     کد : 6653   |     مشاهده: 2287
به گزارش صنعت نيوز، حیدر بهمنی گفت : این صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام (ره) در کشور شکل گرفت و فرزندان ایران اسلامی در مدت کمتر از ده سال توانستند...

 به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نيوز، حیدر بهمنی گفت : این صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام (ره) در کشور شکل گرفت و فرزندان ایران اسلامی در مدت کمتر از ده سال توانستند ره صد ساله را بپیمایند و خوشبختانه امروز در قله دانش و فناوری حفاری چاههای نفت و گاز قرار دارند.

وی افزود : تاکنون 300 حلقه چاه در خلیج فارس و بیش از 2600 حلقه چاه در ده استان کشور در مناطق خشکی حفاری کرده ایم.

بهمنی گفت : شش هزار قطعه مورد نیاز در این صنعت را با توان داخلی خود طراحی کردیم و ساختیم و هم اکنون دکل حفاری می سازیم.

بهمنی تاکید کرد : بیش از 1500 نفر نیروی انسانی در سطح کارشناسی تا دکترا در صنعت حفاری کشور فعال هستند و این شرکت در منطقه خلیج فارس جزو قوی ترین شرکت هاست و تجارب بین المللی ارزشمندی نیز دارد.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت : بازارهای جهانی در انتظار صدور خدمات فنی و مهندسی این شرکت هستند و ما در عرصه داخلی هم در شرایطی کاملا رقابتی با شرکت های بین المللی فعالیت می کنیم.

وی افزود : تمام استانداردهای روز دنیا را در طرح های خود رعایت می کنیم .

بهمنی تصریح کرد : به همه بدخواهان اعلام می کنیم که صنعت حفاری ایران از هیچ گونه تحریمی هیچ گونه هراس و نگرانی ندارد چون همه فناوریهای روز دنیا را در این صنعت بومی کرده ایم یا در اختیار داریم.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/6653
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است