چهارشنبه 30 خرداد 1403

استقبال ازغرفه هتل کندوان در جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري

  تاريخ:پانزدهم مهر 1387 ساعت 15:23   |     کد : 8324   |     مشاهده: 1135
به گزارش صنعت نیوز، غرفه هتل صخره اي کندوان در جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري با اسقبال بازديد کنندگان روبرو شد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، غرفه هتل صخره اي کندوان در جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري با اسقبال بازديد کنندگان روبرو شد.

صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي،اسکويي مدير هتل صخره‌اي کندوان با اشاره به استقبال بيش از حد از اين غرفه گفت:در مراسم افتتاحيه نمايشگاه و جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري ،رئيس سازمان ميراث فرهنگي از اين غرفه بازديد کرد.

اسکويي تصريح کرد:مشايي ضمن بازديد از غرفه هتل کندوان، از حضور اين هتل به عنوان تنها هتل شرکتت کننده در اين جشنواره تقدير کرد.

مدير هتل صخره اي کندوان ادامه داد:رئيس سازمان ميراث فرهنگي در بازديد خود تاکيد کرد که براي بهبود وضعيت هتل وروستاي کندوان دستورات لازم صادر شده و مشکلات موجود پيگيري مي‌شود.

وي با بيان اينکه هتل صخره‌اي کندوان در ابتداي روستاي کندوان واقع شده است، گفت:اين هتل پذيراي تعداد بسياري از گردشگران داخلي و خارجي است.

اسکويي با اشاره به اينکه هتل کندوان توانسته است جايگاه مناسبي در جذب گردشگران داشته باشد،افزود:از مديران کشوري و استاني انتظار داريم تا حمايت‌هاي بيشتري از برنامه هاي توسعه اين هتل به عمل آورند.

مدير هتل صخره‌اي کندوان اظهار اميدواري کرد با رشد و توسعه روستا و اقداماتي که در حوزه سرمايه گذاري انجام شده شاهد جذب بيش از پيش گردشگران در اين منطقه باشيم.

غرفه هتل صخره‌اي کندوان تنها غرفه مربوط به هتل است که در اين جشنواره شرکت کرده و ضمن معرفي جاذبه‌هاي آذربايجان شرقي،هتل و روستاي کندوان را از طريق فيلم،عکس و بروشور معرفي مي کند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/8324
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است