شنبه 12 خرداد 1403
مهدي هاشمي:

در بخش ريلي عقب‌ماندگي جدي داريم

  تاريخ:پنجم آبان 1387 ساعت 15:33   |     کد : 9804   |     مشاهده: 781
به گزارش صنعت نیوز، قائم مقام وزير راه و ترابري با اشاره به قرار گرفتن ايران در در شاهراه آسياي مركزي گفت: در بخش ريلي عقب ماندگي جدي وجود دارد كه بايد شاخص هاي توسعه در اين بخش تا چندين برابر بهبود پيدا كند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، قائم مقام وزير راه و ترابري با اشاره به قرار گرفتن ايران در در شاهراه آسياي مركزي گفت: در بخش ريلي عقب ماندگي جدي وجود دارد كه بايد شاخص هاي توسعه در اين بخش تا چندين برابر بهبود پيدا كند.

سيد مهدي هاشمي در ديدار با مدير عامل، اعضاي هيأت مديره و مديران شركتهاي تابعه راه آهن جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن ايران در شاهراه آسياي مركزي، عقب ماندگي جدي در بخش ريلي داريم كه بايد شاخص هاي توسعه در اين بخش به چندين برابر برسد.

وي تصريح كرد: يكي از شاخص هاي تعيين ميزان رشد كشورها توسعه حمل و نقل بخصوص راه آهن است.

قائم مقام وزير راه و ترابري بيان كرد: اهميت به مباحث نيروي انساني با توجه به ركن مديريت و سرمايه هاي اصلي بايد مورد توجه قرار گيرد و آموزش و ارتقاي سطوح، نگهداري از نيروي انساني كارآمد، كادرسازي در بخش جوانان و صدور فكر و انديشه به ديگر سازمانها و دستگاه بايد مدنظر باشد.

هاشمي با اشاره به برنامه ريزي براي رسيدن به هدف سند چشم انداز، تأكيد كرد: مستند سازي سوابق، ايجاد بانك اطلاعات، ثبت وضعيت فعلي، تلاش براي رسيدن به استانداردهاي جهاني، توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري در خصوص افزايش كيفيت بايد در برنامه ريزي ها لحاظ شود.

وي در اين ديدار به استفاده از ظرفيتها و افزايش سرعت كار اشاره و تصريح كرد: منطقي كردن هزينه ها، اجراي اصل 44 انضباط در كليه امور و رعايت ايمني و پيشگيري از حوادث از موارد ديگري است كه بايد مورد توجه باشد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9804
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است