سه شنبه 1 آبان 1403
صنعت و ورزش
به گزارش صنعت نیوز، دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک ۲۷ روز پس از انجام موفق عمل جراحی در فرانسه قصد دارد به اردوی تیم ملی کشتی آزاد برود.
به گزارش صنعت نیوز، با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال داورانی از کشور ژاپن قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر را بر عهده دارند.
به گزارش صنعت نیوز، مدافع استقلال نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر النصر عربستان همراهی کند.
به گزارش صنعت نیوز، تاریخ برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک مشخص شد.
به گزارش صنعت نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال با صلاح‌دید مسئولان تعطیل شد.
به گزارش صنعت نیوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تقابل حساس ایران و مراکش در دور یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال پرداخت.
به گزارش صنعت نیوز، تیم‌های ملی پدل مردان و زنان ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام‌ جهانی کویت با مشکل صدور ویزا مواجه شده‌اند.
به گزارش صنعت نیوز، محمد باقر قالیباف از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس و قهرمانان مسابقات نوجوانان و جوانان جهان، از قهرمانان این ورزش تجلیل کرد.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان حضور در فدراسیون کشتی، تعدادی از پروژه‌های عمرانی این فدراسیون را افتتاح کرد.
به گزارش صنعت نیوز، رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کشتی همیشه در المپیک بار مدال‌آوری ورزش ایران را به دوش کشیده است، گفت: برخی روسای فدراسیون ها ۲ سال مانده به المپیک می روند قول مدال می‌دهند و وزیر را گول می زنند تا سریعتر پول بگیرند.
به گزارش صنعت نیوز، استاندار تهران موفقیت ورزشکاران این استان در پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.
به گزارش صنعت نیوز، ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان برای کسب قهرمانی رقابت خواهد کرد.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، با حضور در ساختمان وزارت ورزش و جوانان، با وزیر جدید ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش صنعت نیوز، مسعود پزشکیان در پیامی کسب نایب قهرمانی تیم نجات غریق زنان ایران را تبریک گفت.
به گزارش صنعت نیوز، فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرده اگر خواهان اجرای سیستم کمک داور ویدئویی در بازی‌های خانگی خود هستند، باید در ورزشگاهی که میزبان هستند سه دوربین با کیفیت HD نصب کنند.
به گزارش صنعت نیوز، معاون اول رئیس جمهور به زهرا رحیمی بابت کسب مدال نقره پارالمپیک پاریس تبریک گفت.
به گزارش صنعت نیوز، کمیته ملی المپیک اعلام کرد پاداش مدال طلا را به ناهید کیانی خواهد داد.
به گزارش صنعت نیوز، باشگاه پرسپولیس بعد از پایان بازی با تراکتور به دلیل استفاده از علیرضا بیرانوند از سوی تیم حریف به کمیته انضباطی شکایت کرد.
به گزارش صنعت نیوز، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تنها ۳ فدراسیون شطرنج، روستایی و بولینگ و بیلیارد تحت سرپرستی اداره می‌شوند، گفت: در این رابطه به دلیل تغییرات کابینه، دست نگه داشته‌ایم چرا که ممکن است ملاحظاتی وجود داشته باشد.
انتها123456
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است