شنبه 29 ارديبهشت 1403

ستاد برای انجام وظایف سازمانهای شهرداری تشکیل میشود

  تاريخ:نهم آبان 1387 ساعت 10:28   |     کد : 10055   |     مشاهده: 1253
به گزارش صنعت نیوز، معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در 10 سال گذشته، سالیانه دو هزار میلیارد ریال به دهیاری ها و شهرداری های کشور اختصاص یافته است و این اعتبار در سه سال آینده ده برابر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در 10 سال گذشته، سالیانه دو هزار میلیارد ریال به دهیاری ها و شهرداری های کشور اختصاص یافته است و این اعتبار در سه سال آینده ده برابر می شود.

حبیب الله بوربور در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری افزود: با افزایش این اعتبار، باید ضمن افزایش تولید ملی ، از فناوری روز دنیا نیز استفاده کنیم.

بوربور گفت: بزودی ستادی در استانداری ها تشکیل می شود و وظایف سازمان های شهرداری و دهیاری ها به این ستاد واگذار خواهد شد.

بوربور با اشاره به این که فعالیت این ستاد در 6 ماه نخست آزمایشی است گفت: مدیرکل دهیاری، نماینده شهرداری، نماینده شورای اسلامی شهر، مدیرکل بودجه استانداری و رئیس همیاری شهرداری و دهیاری هر استان از اعضای این ستاد هستند.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه نتیجه کار ستاد برای توزیع مناسب اعتبارات و امکانات بسیار کمک کننده است گفت: 40 درصد اعتبارات عمرانی استانداری ها به روستاها اختصاص می یابد که در کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها نقش مهم دارد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/10055
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است